Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam 525d z 2000 r., przed liftem. Czy ktoś z kolegów orientuje się może, czy zastosowane tu wtryskiwacze (nr BMW 13537785574) wymagają jakiejś korekcji parametrów pracy (na kompie) po wymianie końcówek? Czy wystarczy tylko odkręcić stare końcówki, przykręcić nowe i są gotowe do pracy?
Opublikowano
Wytyczne serwisowe mówią, że po wymianie więcej niż 2 wtryskiwaczy konieczne jest wgranie na nowo mapy paliwowej, więc powinieneś to zrobić.
Opublikowano

Jak dzwoniłem do Bosch Service, powiedzieli mi, że zależy, czy wtryski są kodowane, czy nie.

Jeśli tak, to trzeba dodatkowo coś przestawiać, jeśli nie, to można tylko wymienić końcówki.

Zgodnie z tym co napisałeś wnioskuję, że w 525d są tylko wtryski określone przez pracownika BS jako "kodowane"?

Opublikowano
W takich sprawach nie dzwoni się do Boscha, tylko do ASO BMW. Bosch Diesel Service nie zna procedur serwisowych BMW, a obaj mamy samochody tej właśnie marki.
Opublikowano

Może masz rację. Powiedz mi, czy znasz jednak ASO BMW, do którego mogę zadzwonić i uzyskać odpowiedź w takiej sprawie.

Raczej podejście jest na zasadzie "Pan przyjedzie, to zrobimy". Czasem jednak są 2 przeciwwskazania:

1. jestem coś w stanie zrobić sam uzyskując tylko informację, czy potrzebne jest podłączenie do kompa (bo jak trzeba do kompa, to muszę do nich jechać)

2. musiał bym do nich na lawecie przywieźć samochód, albo uruchomić go samodzielnie jak w pkt. 1 i np. pojechać do nich tylko na dostrojenie czegoś tam.

Które ASO jest tak skłonne do współpracy? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.