Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim E36 1.6 mam instalację I generacji. Najprostszą, na śróbę. Przejechałem na LPG jakieś 120 tyś km i do tej pory było świetnie. Właściwie nadal nie powinienem marudzić ale jest pewien drażniący szczegół, który niedawno się pojawił. Otóż często gdy zatrzymuję się na rozgrzanym silniku obroty stoją na pułapie 1300. Po jakichś 10 sekundach spadają na ustawione przez gazowników 900. Próbowałem wyrególować coś sam, ale jak zmniejszę obroty, to powiedzmy z 1000 spadną na 600 i telepie motorem. Gazownicy twierdzą, że jest to wina krokówki. Jak dla mnie to co ma piernik do wiatraka, skoro na benzynie chodzi dobrze a instalka jest I generacji.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

www.swiatdrewna.eu
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
hej, wydaje mi sie ze z tymi obrotami to Ty masz nia kompetentnych gazowników ! sa dwie opcje : jest za bogata w gaz lub trzeba zmiejszyc (przykrecic) CISNIENIE NA REDUKTORZE - tylko nie obroty a CISNIENIE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.