Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od kilku dni słyszałem drobne popiskiwanie z przodu silnika zaraz po uruchomieniu przez minutę może 2

Wydawało mi się że popiskuje któryś z pasków klinowych

Dzisiaj podjechałem do warsztatu ... okazało się że te piski dochodzą z okolic turbiny

Słychać też pisk między 1500 a 2500 tyś obrotów

 

Turbina jest sucha ... samochód ładnie jeździ , żadnych objawów uszkodzenia turbiny :roll:

 

Macie może jakieś sugestie ?

Wykręcić turbinę i ją sprawdzić ?

Może ktoś miał coś podobnego ? :wink:

Opublikowano
A gdzieś blisko tego nie ma przypadkiem jakiegoś koła pasowego?

Zdecydowanie słychać pisk z okolic turbiny ...

 

Mogło się coś stać z kołem pasowym ?

Opublikowano
Gdzieś tu czytałem, że koło pasowe od klimatyzacji potrafi też piszczeć przy ww warunkach, ale tak z głowy to nie pamiętam gdzie jest umiejscowiona sprężarka klimy.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
U mnie jest to samo popiskiwanie,a raczej bylo...Wystepowalo tylko jak temperatura na zewnatrz spadla do 0 stopini i jak rano odpalilem samochod to przez 40s popiskiwal,ale tylko na wolnych obrotach.Wystarczylo tylko troszeczke dodac gazu i bylo ok.Zaczelo tak sie dziac po tym jak rozebralem silnik bo odkrecila sie srubka od klapki w kolekorze ssacym i zassalo ja do srodka...Poczatkowo myslalem ,ze moze tez paski popiskuja,bo jak zdejmowalem glowice to troszeczke plynu z przewodu polecialo wlasnie na te paski.Ciezko bylo stwierdzic skad wychodzil ten gwizd ,gdyz bylo tylko na to troche wiecej jak pol minuty,ale wydaje mi sie ze dochodzil z rury,ktora idzie od turbiny do intercoolera
Opublikowano

u mnie jest pogwizdywanie w zakresie 1500-2000 obrotów, czasem towarzyszy temu nieliniowe ładowanie turbo (dławienie się auta przy przyspieszaniu). miała to być turbina, po regeneracji było przez jakiś czas OK, niestety potem wszystko wróciło. Na razie z tym jeżdżę (już drugi rok) bo nie wywala żadnych błędów (ani w aucie, ani na kompie) a auto w 90% przypadków zachowuje się normalnie.

 

przypuszczam, że może to być jakiś problem ze sterowaniem zmienną geometrią turbiny (raczej mechaniczny).

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Ogólnie zajrzą do turbiny , zobaczymy czy nie ma luzów

Trochę się obawiam o uszkodzenie turbo .... kiedyś w X5 jak mi strzeliła to do wymiany była turbina i katalizator

Na szczęście autko było na gwarancji ale koszt całej naprawy w serwisie to ponad 12 tyś :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.