Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym Was prosić o zdiagnozowanie usterki.Oglądałem dzisiaj samochód i ogólnie wszystko ok, samochód stał 2tygodnie. Na zimnym wszystko ok, samochód zapalił odrazu, ale po ostrej przejażdże otworzyłem ponownie maskę i zaczęło strasznie smierdzieć ropą, zaczął lecieć dym z pod pokrywy( nie mogłem zdiagnozować dokładnie skąd) dodatkowo "pierdnęło" z kolektora olejem zaznaczyłem na rysunku skąd dokładnie. Sprzedający tłumaczył że mógł urwać się jakiś przewód.

http://img189.imageshack.us/img189/1/kolektory.jpg

Opublikowano
odkręć tą plastikową osłonę (śruby na imbus) i sprawdź co się stało; 5 minut roboty i wszystko jasne - nie ma co wróżyć z fusów :D może pękł przelew na wtryskach itp....
Opublikowano
witam. miałem niedawno ten sam problem co Ty. pękł mi wężyk przelewu sprawdż to u siebie, to co zaznaczyłeś na zdjęciu to kolektor dolotowy żeby dostać się do tego wężyka musisz go zdjąć jak go zdejmiesz to pod spodem jest 12 uszczelek po 6 okrągłych i prostokątnych jeśli miałeś przedmuch wymień je cena w ASO po 9 i 14 zł. za szt. pozdr.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, przymierzam się do zakupu tego samochodu i chciałem się upewnić czy to nie jest coś poważnego. A olej który strzelił z pomiedzy tego plasiku,a kolektora( zaznaczone na zdjęciu) też może być spowodowane urwaniem tego węzyka?? Przed zakupem napewno udam się do mechanika, ale z nimi też jest rożnie więc wolałem się zapytać ludzi którzy maja z tym do czynienia i nie zrobią mnie w bambuko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.