Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok wielkie dzieki :) :cool2:

przy jakiej temperaturze bezpiecznie mozna go wysoko krecic??

Widze ze masz taka sama wersje jak moja , czy mozesz mi powiedziec jak zachowuje sie twoja po chipie?? bo widze ze masz 30KM wiecej.

Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
Przeważnie jak jeżdżę po odpaleniu zimnego to do puki nie zejdzie z niebieskiego pola jeżdżę sobie do 2tyś, po zejściu z niebieskiego staram się nie przekraczać 2,5tyś. Jak stanie pionowo to tak jeszcze ze 3-5km. A później to już wedle uznania :) Może to i niektórych śmieszyć ale każdy ma jakieś tam swoje zboczenia :) Co do chipa jak jest mokro to 1,2 czasem nawet 3 uślizgują się koła (spalanie do zakopanego w 4 osoby z bagażem i tam jeszcze kursowanie, często nawet się nie zagrzał, według kalkulatora wychodzi 6,2l według kompa 5,7l) . Ogólnie już całkiem przyjemnie się jeździ choć ostatnio mam problemy z przepływką, muszę gdzieś dostać przepływkę co by odpowiadała parametrom starego boscha 314.
Opublikowano
filmik krecilem po wymianie zaworow egr i musze przyznac ze w moim przypadku to chyba byl problem spadku mocy.
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.