Skocz do zawartości

[e34] M50 2.0 24V - wywaliło płyn korkiem przy chłodnicy?? p


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem , jadąc sobie nagle zauważyłem że wskazówka jest na czerwonym polu (nie była tam długo) , naturalnie szybko zgasiłem silnik otwieram maskę a tu tak jakby wywaliło korek ten duży przy chłodnicy i sikało ciśnienie płynem , uleciało mi z 5 L płynu, co to może być dodam że auto na skwekcji oraz po wymianie termostatu ok 3 tygodnie temu i prawidłowo odpowietrzona <-----po tej operacji przejechałem ok 1000km i po tym dystansie takie coś mi się stało . pomocy .

A i dodam że w moim aucie od zakupy (listopad) nie słyszałem ani razu Visko , wiatrak sie poprostu kreci tak jak silnik .

Opublikowano
może miałeś niedokręcony korek wywaliło płyn i silnik sie zagrzał
Opublikowano (edytowane)
znaczy korek był napewno zakręcony dobrze (jestem pewien) , i gdy zobaczyłem ze wskazówka na czerwonym to odrazu szybko zgasiłem silnik i pod maske i patrze a tu sie z pod korka leje i korek "wywaliło" jakby ktos go z gwintu odkrecił Edytowane przez krycha350z
Opublikowano

to znaczy, ze jednak zle odpowietrzyles, lub viskoza jest do wyrzucenia, lub nowy termostat sie zacial

pozatym nie pacze tylko patrze :duh:

Opublikowano

to znaczy, ze jednak zle odpowietrzyles, lub viskoza jest do wyrzucenia, lub nowy termostat sie zacial

pozatym nie pacze tylko patrze :duh:

Opublikowano

wydaje mi się jesli byłby żle odpowietrzony to działo by sie tak cały czas a mi sie to stało jak narazie 1 raz , nalałem płynu odpowietrzyłem od nowa i aktualnie przejechałem ok. 100km i narazie jest ok , może to visco .

tylko teraz moje pytanie ----> czy visco załacza tkz. te swoje "wichury" jeśli auto sypie sobie predkoscia ok 150km/h ??? wydaje mi się że powietrze z dworu wystarcza ??

jak ew. sprawdzić poprawne działanie viskozy?

pozdrawiam

Opublikowano
rozgrzac silnik maksymalnie, stanac otworzyc maske i dac po garach, jak slychac helikopter to dziala, jak sie kreci tylko co to do wymiany, mozna sprobowac delikatnie zatrzymac go, ale nie palcami, jakis kijek, szmata itp. jak sie da zatrzymac na goracym to zepsute
Opublikowano

sprawdzę jutro co jest grane u mnie z tym visco i dam znać

pozdrawiam dzięki za szybką odpowiedz

Opublikowano
mozesz sprawdzic czy pompa robi: odkrec na zimnym korek przygazuj kolo 2000rpm i obserwuj czy w zbiorniku pojawia sie ten strumien wody przelewowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.