Skocz do zawartości

M20b25 Po swapie problem z orotomierzem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wiem, że było poruszane na forum kilkaset razy, ale w każdym poście pisze co innego.

Nie działa mi obrotomierz, postanowiłem wymienić sam obrotomierz z moich starych zegarów, wymieniłem też kość kodującą, ale zegary dalej nie działają :/ . Znalazłem post i może ktoś mi to trochę jaśniej wytłumaczyć ( może jakieś zdjęcia tego przewodu ktoś posiada? ) ... " Kolego nie żadne wtyczki w schowku tylko we wtyce okrągłej tej co spina instalację silnikową z instalacją jest pin 9 kolor przewodu czarny odpowiedzialny za obroty i nie z cewki tylko ze sterownika (komputera) ... " gdzie indziej znowu piszą, że to właśnie wtyczki ze schowka są odp. za działanie obrotomierza ( ja posiadam luźne w schowku- jak coś mogę dodać zdjęcie), ale wydaj mi się , że są to wtyczki od OBC. Są jeszcze teorie, że odp. są bateryjki, lub coś w moście ale to już ktoś w wcześniejszych postach wykluczył, a tak na marginesie to bateryjki mam dobre.

Opublikowano

Pozostaje Ci tylko przestudiować instalację i znaleźć winowajcę (powodzenia, bo ze mnie żaden elektryk i współczuję). Bateryjki to standard i jeśli je wykluczyłeś, to znaczy, że błąd jest gdzieś w instalacji. Czujnik w dyfrze odpowiedzialny jest za wskazanie prędkości, a nie obrotów.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.