Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM POMÓŻCIE. MAM OD NIEDAWNA 320D Z 2003 r. MAM PEWIEN PROBLEM. PO ZIMIE PODCZAS SKRĘTU SŁYSZĘ PO LEWEJ STRONIE (PRZÓD) STUK JAKBY COŚ PRZESKAKIWAŁO (ODCZUCIE JAKBY KAMIEŃ STUKNĄŁ O METAL) BYŁEM W WARSZTACIE ALE PO SPRAWDZENIU ZAWIESZNIA ZAKOMUNIKOWANO MI, ŻE NIEWIEDZĄ CO TO MOŻE BYC.(MIAŁ KTOŚ COŚ TAKIEGO?)

 

PONADTO JAK SPRAWDZIC JAKIE DODATKOWE FUNKCJE MA MOJA BAWARKA (NP. CZUJNIK ZMIESZCHU). JAK WEJŚC DO MENU KOMPUTERA POKŁADOWEGO.

 

JAK ZACZĄŁEM JUŻ PISAC TO MOŻE KTOŚ MI PODPOWIE. MAM WERSJĘ Z ZESTAWEM GŁOŚNOMÓWIĄCYM (PRZY SZYBERDACHU MAM MIKROFON - GŁOŚNIK PRZECZYTAŁEM W INSTRUKCJI) ZNALAZŁEM JAKIŚ KABEL PO STRONIE PASAŻERA WYDAJE SIĘ, ŻE TO DO PODŁĄCZENIA TELEFONU ALE JAKIEGO NIE WIEM I JAK TO PODŁĄCZYC - ZAGATKA? (PEWNIE KTOŚ WYMONTOWAŁ TELEFON).

 

PONADTO JAK JEŻDZĘ DŁUGO PO MIEŚCIE TO ZDAŻA SIĘ ŻE ODETNIE MI TURBINĘ (DOPIERO JAK PRZECIĄGNĘ GO POWYŻEJ 3200obr/min TO SIĘ ZAŁANCZA PONOWNIE) PO ODPALENIU WSZYSTKO OK.

 

CO MOŻE BYC POWODEM ZAPALENIA PODUCH - JECHAŁEM SOBIE NORMALNIE I NAGLE SIĘ ZAPALIŁA KONTROLKA? (MOŻNA Z TYM JEŻDZIC - CZY LEPIEJ SKASOWAC PODUCHY).

 

POMARUDZE TROCHĘ

MIESZKAM W WAWIE CO SADZICIE O PODŁĄCZENIU ALARMU (POPRZEDNIO MIAŁEM LAGUNĘ II I PO PODŁĄCZENIU ELEKRTONIKA WARIOWAŁA) JAK JEST W BMW?

 

NAPISZCIE TEŻ PROSZE NA CO UWAŻAC EKSPLOATUJĄC DIESELKA? (W LAGUNIE SIADAŁA CZĘSTO TURBINA) A W 320 D CO JEST PIĘTĄ AHILLESOWĄ?

 

POZDRAWIAM I ZGÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC.

Opublikowano

stuki przy skrecie - moze padnięte łożysko górnego mocowania amorka

 

powodem zapalenia poduch - uszkodzenie maty w siedzeniu, system airbagów ci nie zadziała

 

alarm masz firmowy -mysle ze powinien wystarczyc, jak bedą chcieli ja podprowadzic to dodatkowe alarmy nie pomogą

 

turbo też lubi padac w tym modelu , podstawa dobre paliwo , olej wymieniany regularnie , wazna wymiana separatora odmy , zawias przedni na naszych drogach lubi padac,(tuleja oraz sworzen)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po wymianie kilku części zawieszenia i regeneracji listwy wreszcie mechanicy doszli, że to musi być poduszka pod silnikiem. Więc te stuki podczas skrętu były spowodowane padniętą poduszką silnika (silnik się przesówał i dawał dzwięk jakby coś przeskakiwało) Szkoda tylko, że zanim odkryto przyczynę musiałem wymienić sporo części :-).

Zapoalona poducha na desce to ponoć efekt spadku napięcia w układzie ale znowu elektryk niemógł skasować kontrolki coś jego komp się niemógł połączyć z tym w samochodzie. Pozatym coś padło w desce rozdzielczej i nie mogę używać przycisków do kasowania kilometrów. Powoli zaczynam tracić cierpliwość. Trafił mi się model.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.