Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie! To mój pierwszy post na tym forum wiec od razu chciałem się przywitać! A teraz do rzeczy. Posiadam E21 316 z 80 roku. Po doprowadzeniu auta do ładu (detale, zaprawki itp) chciałbym go zeswapować. I tu mam taki problem zastanawiam się nad trzema silnikami 2,5 24V (192KM), 3,5 (211KM) i 1.8is. Najbardziej zależało by mi w takiej kolejności jak napisałem. Tylko ze w grę wchodzi też nakład pracy, ilość przeróbek i oczywiście koszt takiej operacji. Jeśli możecie doradźcie który najlepiej(najłatwiej) wstawić. Z góry dziękuje.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

hej i jak tam ruszylo sie cos w temacie??

aktualnie jestem posiadaczem takiego "rekinka" z 3,5 litrowym silniczkiem.

narazie mam problem w okolicach sprzegla, chociaz autem chwile jezdzilem i masakra :twisted: jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz ja wysle foto postaram sie opisac co jak zrobione, ja aktualnie bede robil mala renowacje rekinka

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Niestety rekinka juz sprzedałem. Po dłuzszym uzytkowaniu stwierdziłem że jest dla mnie poprostu za mały. Nauczyłem sie juz do wiekszych beemek. Teraz mam w planach E12/E28 ale już w oryginale. Jako zabawke wystarczya by mi E30 335, to dośc prosty i w miare tani Swap. A i zapraszam na forum miłośników rekinów www.orr.eev.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.