Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, szukam odpowiedzi na pytanie czy czyszczenie wtrysków u mechanika specjalną maszyną daje efekt?

Dziś na kompie wyszło mi u mechanika że korekta na jednym z wtrysków = 1.35.

Zaproponował mi czyszczenie ale powiedział ze jak juz wtrysk sie kończy to takie czyszczenie może go do reszty rozwalić. Co radzicie panowie?

Kolejne pytanie czy dodajecie co jakiś czas do paliwa jakichś cudownych "polepszaczy" co to można kupić na każdej stacji i podobno czyszczą uklad paliwowy itd..

Opublikowano

Witam,jessli można wiedzieć jaki powód badz jakie wskazania przyczyniły cię do odwiedzenia mechanika. :?: Bo mam w swoim X-sie

problem z wtryskiem,tak mi się wydaje :idea: Kiedy pierwszy raz uruchomie silnik a auto stoi w ciepłym garażu motor chodzi na 5 cylindrach a po minucie jest wszystko ok :!: Daj znać jaką miałeś usterke.pozdrawiam.

Opublikowano

Tak naprawdę to pojechałem do mechanika bo musiałem wymienić coś w tylnym zawieszeniu ale ponieważ to mój znajomy poprosiłem go żeby mi podłączył przy okazji kompa i zeskanował wszystkie błędy. przy tej okazji wyszło mi że mam spaloną jedną świecę żarową więc przy okazji mi to wymienil. Czy miałem jakieś niepokojące objawy w moim X-ie? raczej nie choć wydaje mi sie że silnik troszkę ostatnio inaczej pracuje ale może to moje subiektywne odczucie. Chyba się na to czyszczenie zdecyduje, "wóz albo przewóz" jak mówią, jak mi padnie do reszty wtrysk to kupię nowy i już...

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za info.Mam jeszcze pytanko do twojego kolegi mechanika ,czy da sie wyjąć wtryski bez zdejmowania kolektora i czy komputer wykaże

który to wtrysk ma wine,dzieki i pozdrawiam, :D

Opublikowano

Jeśli chodzi o diagnozę który to konkretnie wtrysk to na kompie widać, po prostu pokazuje wszystkie 6 wskazań naraz i każde jest odpowiedzialne za konkretny wtrysk(mechanik wie że wtrysk nr 1 to ten a nie inny). Czy można wyjąć wtryski bez odkręcania kolektora? Chyba ciężko ale to tylko moje zdanie. Z kolegą będę się widzieć pojutrze to go zapytam i napiszę\

Pozdrawiam

Opublikowano

Idealne wskazania to 0.0 ale to tylko w nowych silnikach które bierzesz prosto z salonu. Spokojnie do zaakceptowania jest od -0.8 do 0.8. jak jest powyżej 1.2 to już coś jest nie tak a jak powyżej 2.5 to raczej pewne że wtrysk do wymiany.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.