Skocz do zawartości

ciekawa sprawa i trochę irytujący problem 4hp24 i sam silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, piszę to gdyż dzisiaj udałem się zobaczyć z moją 750 po dluższej przerwie (stała w garażu ze wzgledy na błąd skrzyni)

 

dziwi mnie to ze jak ja garazowalem auto nie bylo w stanie samo jechać :mad2: a dzisiaj odpalam od kopa i ...

 

... autko jedzie do przodu, na D (czyli na 1 ruszając od zera) słabo bo słabo ale jedzie, na 2 i 3 bez zająknięcia kopyto niesamowite itp.

 

ale 1 i R prawie nie łapią :/ (i tak będę ją remontował) ciekawi mnie natomiast sprawa czemu ona jeździ jak nie jeździła :D

 

druga rzecz która mnie martwi to ubytek oleju :/ z silnika, pod autem w garażu sucho tylko maleńka plamka na wysokości wspomagania a w silniku prawie susza, dolałem 2L oleju i wskaźnik do połowy zapełniony ale OBC pokazuje błąd ENGINE OIL PRESS - co oznacza ze albo czujnik albo stan oleju, sprawdzam jeszcze raz na bagnecie a tu susza :mad2: co może się dziać :(

 

tak swoją drogą z czym muszę się liczyć przy kompletnym remoncie silnika v12 jakie koszty?? Od czego zacząć (chociaż mam zle doświadczenia z remontem motoru - raz mi ekspert od BMW go zniszczył) a może dorwać używany ale jak ocenić jego stan :/

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
mowiac szczerze bardziej opalcalna sprawa bedzie kupic drugi silnik niz remontować ten a jakby ci sie chcialo to najlepsza sprawa jest zakup anglika w dobrymn stanie koszt niewielki a masz kupe czesci ktore moga sie przydać
Opublikowano
jak długo skrzynia może jeździć na biegach od 2 do 4 z uszkodzoną 1 i padającym R
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

jak dla mnie to taka skrzynia może odmówić posłuszeństwa w każdej chwili. . . . tym bardziej że już krzyczy że nie chce już nigdzie jechać . . . . :| oczywiście mogę się mylić ale mam same złe doświadczenia z automatami

i co śmieszniejsze zepsuły się nagle i rozkraczyły się na środku drogi. . . (golf II gti, opel omega A 2.6 , Volvo

xc 90 2.9 bi TURBO) z czego to ostatnie to największy szmelc :duh: w sensie automata. ...

Opublikowano
druga rzecz która mnie martwi to ubytek oleju :/ z silnika, pod autem w garażu sucho tylko maleńka plamka na wysokości wspomagania a w silniku prawie susza, dolałem 2L oleju i wskaźnik do połowy zapełniony ale OBC pokazuje błąd ENGINE OIL PRESS - co oznacza ze albo czujnik albo stan oleju, sprawdzam jeszcze raz na bagnecie a tu susza :mad2: co może się dziać :(

 

M70 tak mają. U mnie jest to 300ml/1000km, ale nieraz słyszałem o wartościach 0,5L/1000km. Spotkałem tylko jedną osobę która chwaliła się, że jej M70 nie bierze oleju. Musisz sprawdzać poziom oleju co kilkaset kilometrów i regularnie go dolewać. Swoją drogą sporo Ci tego oleju brakowało :oops:

Opublikowano

dość długo stała :)

 

a że śnieg stopniał postanowiłem ją przewietrzyć :)))

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
OBC pokazuje błąd ENGINE OIL PRESS - co oznacza ze albo czujnik albo stan oleju,

 

Z tego co mi wiadomo to ten komunikat nie ozancza niskiego stanu oleju tylko, niskie ciśnienie oleju. Mozę coś się dzieje z pompą oleju?

BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.