Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki plan i może ktoś się zna na tym i mógłby coś podpowiedzieć posiadam bmw E46 coupe 323 z silnikiem 170 konnym z 99 roku i pomyślałem że przełoże silnik z 328 czy z innej bety ale konkretnie chodzi mi o silnik 2,8 litra 190 konny ale jest kilka ale między innymi:

- czy wystarczy przełożyć silnik tzn czy będą pasowały łapy pod silnik z 2,3 do 2,8 w sumie są to prawie takie same silniki ,??

- czy trzeba wymieniać wał napędowy czy wszystko może zostać ??

- oraz komputer to raczej wiadomo że trzeba wymienić

- spotkałem się z jedną opcją że wystarczy wymienić tylko słupek czyli goły silnik podobno cały osprzęt z silnika 2,3 pasuje do 2,8 tzn rozrusznik alternator itp itd ??

 

Jeżeli jest ktoś w stanie mi coś na ten temat podpowiedzieć byłbym bardzo wdzięczny moze ktoś już to robił ?? czy poradzi sobie z tym zwykły mechanior czy musi być ktoś kto siębawi w swapy ?? pozdrawiam miłośników tych pięknych aut

Opublikowano
goly slupek z komputerem osprzet zostaje Pamietaj tylko ze jak masz m52tub25to wymieniaj na m52tub28 jak zmienisz na innna serie to potrzebujesz calej wiazki z czujnikami

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
powiedz jak moge się dowiedzieć jaki konkretnie mam model silnika jak to sprawdzić czy jest m50 czy m52 ?? wiem że jest to rocznik 99 pierwszy wypust e46 coupe jak moge to sprawdzić ?? oraz mówisz że sam słupek wystarczy ?? a osprzęt napewno pasuje z 2,3 do 2,8 ??
Opublikowano
aha jeszcze jedno czy warta jest taka przeróbka zachodu ?? bo słyszałem że ten silnik 2,8 to miodzio tylko czy to się odczuje ??
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Odczuje a ty masz M52TUB25

 

wydaje mi się jednak że jest to silnik m54 ponieważ z tego co zauważyłem jest taki bardziej jak by okrągły niestety nie umiem dodać fotki ale z tego co zauważyłem z silników na sprzedaż na allegro to ja mam m54 chciałbym wiedzieć czy takie coś jest opłacalne czy robił ktoś coś takiego ?? pozdrowionka

Opublikowano

Na 100 procent nie jest to M54 ;) M54 występował tylko w trzech pojemnościach tzn. 2.2 2.5 i 3.0.

 

Ps. Ludzie nie było nawet m50 o pojemności 2.8 więc nie wiem skąd ktoś bierze takie informacje. Istniał tylko m52b28 m52TUb28 (taki jak w e46) albo jakoś podobnie a różnice między nimi polegały na tym, że jeden był na jednym a drugi na podwójnym vanosie. Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.