Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy mam BMW E34 2.0.

 

Podczas jazdy od czasu do czasu słychać z okolic licznika pojedyncze piknięcie, coś jak brzęczyk. Nie potrafię go powiązać z jakimś konkretnym powodem. Nie wiem czy to dla bmw typowe a może jakiś dodatkowy układ jest założony. Samochód mam od 3 miesięcy. Wiem że niektóre radia maja takie bzyczki ale moje jest wolne od takich wynalazków. Brzęczyk od świateł z kolei ma zupełnie inny dźwięk czyli to coś innego. Czy BMW miało jeszcze jakieś powiadomienia akustyczne ?

Opublikowano
Witam . Jedno piknięcie zazwyczaj wskazuje ze temperatura na zewnatrz jest mniejsza niz 3 stopnie ale czy to to
Opublikowano
Jeżeli to alert temperatury to czy pikał by podczas jazdy ? Jednak na odcinku około 100 km słychać go jakieś 5-6 razy :( nie jest to coś strasznie niepokojącego ale denerwuje mnie to ze nie wiem. Wiem ze np ople miały tak jak piszesz pikniecie przy niskiej temperaturze ale tylko raz po zapłonie i koniec. Może ma ktoś manuala BMW i mógłby to sprawdzić ?
Opublikowano
U mnie pika tak jak mowisz po zapłonie . Jest jeszce jedna mozliwość jeżeli na zegarku masz zaznaczone "me" to sa ale 3 pikniecia 15 sekund przed pełna godzina.Nie wiem jak sygnalizuja klocki bo u mnie były wyjechane i nic sie nie zapaliło a tez dziwnie pikało .
Opublikowano

Witam

 

Co do klocków to jeszcze trochę ich jest. To chyba tez wykluczę. Podsłyszałem że może wołać o wymianę oleju . Jest to możliwe ? na zegarach nic się nie wyświetla a "miarka" trójkolorowa która zapala się po zapłonie to raczej stan bo trzyma sie w zielonym zakresie a na bagnecie oki. Jak wyczerpią się opcje będę pruć maszyne i szukac buzera. Zostanie szukanie po kabelkach :)

Opublikowano

u mnie też piknie jak jest temperatura <3stopni

A może i pikać nawet 100 razy, ponieważ się przemieszczasz i temperatura cały czas się zmienia: raz 2stopnie [piknie] potem 5stopni i znowu 2stopnie [piknie].

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Opublikowano
ta trójkolorowa miarka nie oznacza ile masz oleju w silniku tylko ilość przejechanych kilometrów, po których trzeba wymienić olej, czyli np. jeżeli dziennie będziesz przejeżdżał 2000km to te kwadraciki będą szybciej znikały niż jakbyś dziennie przejeżdżał 100 ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.