Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam problem z moim BMW E36 318i.

Brak zapłonu brak kontrolek rozrusznik nie kręci.

 

Wczoraj byłem na wymianie oleju. Po wymianie auto bez problemu odpaliło i przejechałem 20 km do domu.

Zaparkowałem pod domem wysiadłem sprawdzić poziom oleju wracam do samochodu przekręcam kluczyk zapłon jest ale rozrusznik nie kręci. Po kilku próbach odpalenia brak zapłonu i żadna kontrolka nie świeci. Przekręcam kluczyk w stacyjce do końca wyświetla się stan przebiegu po za tym żadnej reakcji.

 

Akumulator Bosch sprawny wymieniony miesiąc temu, alarm, radio gra , światła pozycyjne działają.

Bezpieczniki ok.

 

Co może być przyczyną?

 

 

podejrzewam że jest coś nie tak ze stacyjką albo kostką od stacyjki. przekręcam kluczyk a kierownica cały czas jest zablokowana.

 

może mi ktoś powiedzieć co i jak zewrzeć na kostce żeby odpalić?

Opublikowano
Nie nie moze takich rzeczy sie na forum nie mowi po drugie po co odpalac skoro masz blokade kiery a mozesz miec ews i wtedy i tak zwieranie kabli nic nieda

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Skoro nie odblokowuje kiery to napewno stacyjka nic innego nie wplywa na ta blokade

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Witam ponownie.

 

Kupiłem już nową stacyjkę do mojego BMW E36

Udało mi się odkręcić przy pomocy przecinaka śruby mocujące stacyjkę do kolumny.

Niestety nie mogę zdjąć stacyjki z kolumny.

 

Może mi ktoś opisać co i jak jeszcze mam zrobić.

 

Zamieszczam zdjęcie kolumny ze stacyjką.

 

http://i49.tinypic.com/2wcic0n.jpg

Opublikowano

tak już zrobiłem nic nie daje;/

 

prawdopodobnie trzeba któryś pierścień podważyć ale nie wiem dokładnie który dlatego wolę się zapytać.

Opublikowano
Musisz zdiąć ten pierścionek metalowy zaraz pod wieloklinem a za tym pierścionkiem jest już tylko aluminiowa tulejka która zejdzie ze stacyjką
Opublikowano

seba e36 dzięki piękne:)

 

teraz mam przynajmniej pewność że rozginałem dobrą część, tylko jest problem.

nie jestem w stanie niczym tego rozgiąć;/

 

masz na to jakiś sprawdzony sposób?

Opublikowano
1-Nóż młotek i śrubokręt ewentualnie 2-szczypce do zdejmowania zegerów (działające na rozszerzanie).1- Nóż przystaw ostrzem między tulejkę a pierścionek i delikatnie wbij i podważaj śrubokrętem.2-Szczypce wsuń w szczelinę pierścionka, powoli rozszerzaj a z drugiej strony podważaj śrubokrętem lub nożem
Opublikowano

no i zeszło elegancko:)

 

trochę zmodyfikowanym sposobem:)

 

od góry wbiłem nóż pod pierścień, a od dołu podważałem pierścień śrubokrętem,pierścień elegancko wyskoczył:)

 

teraz tylko powtórzyć to w samochodzie i jazda:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.