Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam mały problem jak auto jest zapalone obroty trzyma około 1000 z lekkimi spadkami gdzieś tak po 7-10 sekundach na 900-950 no i z powrotem 1000 i tak w kółko. W zasadzie aż tak mi to nie przeszkadza tylko denerwuje. I jeszcze jedno trzyma równo obroty po odkręceniu korka w pokrywie zaworowej z tym że zauważyłem że wtedy trochę dmucha z otworu. Na obroty wkręca się bardzo dobrze reakcja na gaz OK osiągi chyba też poprawne.
Opublikowano
To u mnie jest bardzo podobnie tylko zakres wahań znacznie większy od 1400 do 400. Jak się zagrzeje to pomiędzy 750 - 1000, jak zimne to zgaśnie nawet. Kombinuję, że może to być sonda lambda (ale nie mogę jej znaleźć) albo zawór regulacji ciśnienia paliwa - w co też powątpiewam. Spróbuj odłączyć krokowy i regulację ciśnienia - zobacz czy jest reakcja - u mnie brak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.