Skocz do zawartości

320 d 150 KM problem ze spadającymi obrotami


jerlis1960

Rekomendowane odpowiedzi

Od 2 miesięcy mam ten sam problem i oprócz przepłwomierza nic mi nie przychodzi do głowy. Pytanie tez czy przepłwomierz można czyścić specjalnym preparatem czy trzeba kupić nowy? Takze bardzo chętnie posłucham rad bardziej doświadczonych..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś zacząć od podpięcia pod kompa. Być może będą jakieś błędy. Ale nie jest powiedziane że coś znajdziesz.

To jest dość nietypowa usterka i nie wygląda to jak przepływomierz.

Jak podepniesz się pod kompa to sprawdź również jakie masz korekcje na wtryskach i jak zmienia się ciśnienie na listwie CR.

 

A czy zdarza się że silnik ci czasem zgaśnie?

Czy do tych 500 obr/min spada tylko gdy silnik schodzi z wyższych obrotów do obrotów biegu jałowego? Czy najpierw chodzi chwilę na normalnych i nagle zaczyna wiariować?

 

Może zawiesza sie element 2

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2004/august/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_accumulator_injector_line/

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tych 500 obr/min spada tylko gdy silnik schodzi z wyższych obrotów do obrotów biegu jałowego...

miałem kiedyś taką akcję, że dałem gaz na ok. 3 tyś obrotów i zaczął mi się dławić ale to się zdarzyło tylko raz...

 

nie wiem co z tym robić .. nie zawsze to się pojawia ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo,w 318i,i wielu chłopakow na forum tez ma z tym problem,byl niedawno post na ten temat,i nikt nie wie co to jest,sprawdz jeszcze jedno jak bedziesz stal na biegu jałowym,podkrec nawiew na maksa,i dodaj gazu ,i pusc ,powinno byc gorzej,tak,sila nawiewu ma cos z tym wspolnego,ale co? pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może alternator powoduje tak duże obciążenie że się coś takiego dzieje.

Może słaby aku albo kończący się alternator i/lub regulator napięcia.

Bez podpięcia pod kompa i sprawdzenia Inpą nie ma co deliberować bo można tutaj całą litanię wymieniać.

Na początku należy zacząć od najprostrzych i najtańszych rozwiązań i w wypadku braku wymiernych korzyści szukać głębiej.

W takich wypadkach gdy auto ma tonę elektroniki to powodów niedomagania może być mnustwo. Wystarczy że jeden czujnik lub jakiś regulator źle będzie funkcjonował lub wcale nie będzie działał to auto dostaje złe wartości przez co źle działa.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.