Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podczas mrozów padła mi centralka i cewka wymieniłem centralkę i cewkę zapłonową czujnik temperatury który steruje dawkowaniem paliwa ,czujnik połozenia wału impulsu rozrządu cały czas bardzo ciężko pali i pokazuje błąd 201.Gdy zapali chodzi idealnie.
Opublikowano
nie wiem jaki jest objaw ale jesli tak jak u mnie czyli trzeba bylo pokrecic zanim odpalil to polecam wyciagnac i wymyc regulator cisnienia paliwa ja wlozylem go do nafty na noc, nafta byja dosyc ciepla jezdze narazje 1 dzien wiec wiecej nie powiem czy sie udalo ale narazie pomoglo a moze masz pompe paliwowa padnieta tz. komutator w niej sie sypie i jak stanie w miejscu gdzie nie przewodzi produ to nie podaje paliwa sprawdz pompe
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.