Skocz do zawartości

E38 740 95r. Traci moc,falują obroty,POMOCY!!!


andrzejw1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem-zaczeło się to jakiś czas temu,jak odpaliłem i odsnieżałem auto to słyszałem ze po jakiś 3 minutach przez chwile jak by niepalił na jakiś cylinder i po chwili chodził normalnie, po tygodniu podczas jazdy znów to samo jakiś cylinder chyba nie palil bo mocy nie bylo i drgało auto,stwierdzilem ze pewnie świece bo jak kupiłem to nie wymienialem,a kupilem w listopadzie e38 740 automat 95r. Wymienilem ale stare nie byly wypalone praktycznie wcale ale mogla paść, cewki wytarłem z brudu i ogulnie starałem sie zrobić to jak najlepiej, no i jezdziłem jakiś czas, pózniej pamietam ze pomagalem znajomemu pozyczyć prąd z kabli do omegi,odpaliłem swojego podłaczyłem kable no i ładowałem omege, omega jak prubowała kręcic to aż mi lekko światła przygasały,jak odłaczyłem kable po nieudanej prubie to przy falował mi na obrotach przez chwile i sie uspokoił.Pojezdziłem i jak zajechałem na parking to zaczą strasznie falować na parku jak i neutralu od 1000 do jakis 300 obrotów. Wysiadłem i odłaczylem na jakies 20 minut aku. Pózniej podłaczyłem i było ok jak odpaliłem. Na 2 dzień sie zaczeło,podczas jazdy stracił totalnie moc,jak by z 4 cylindry chodzily,pracował równo ale nie na wszystkie ąz auto na wolnych obrotach sie bujało.Rano odpaliłem i to samo,dojechałem do pracy i zaczołem pózniej rozkrecać osłony silnika te z góry i przy okazji odłaczylem aku. Odpiołem kostki wszystkie jakie były u góry i podpiołem z powrotem,Było ok,podłaczyłem aku i odpaliłem i chodził ladnie,na 2 dzien jak przycisnołem troche na trasie znow stracil moc,zdjolem kleme na 15 min i podlaczylem,chodzil normalnie jak odpalilem.2 dni mineły znow troche depnołem sobie auto i znów to samo zero mocy i ledwochodził silnik,i tak cały czas na okrągło odłanczałem kleme,wczoraj ze 2 razy to robiłem i jak podjechałem na parking tobył słaby i jak manewrowałem nagle załapały wszystkie cylindry ale falował jak opętany że raz mi sam zgasł jak spadały obroty.Co to może być do pierona?? Dziś pojade na kompa może co pokaże,masakra nie da sie jezdzić.Proszę o pomoc!!! Przezywam tragedie z tym autem że mam chęć wjechać nim do glińanki i utopić.Pozdrawiam i dziękuję z góry. :mad2: Edytowane przez andrzejw1
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze jest wielkie zainteresowanie tym tematem.Byłem na kompie,Skasowano mi w pyte błędów i śmiga,Pewnie przez pożyczanie prądu mu sie pochrzaniło.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jaK POKAZYWALO CI SONDY TO CO NAPRAWDE MIAŁEŚ ZEPSUTE?? bO TO NIE CHODZI TYLKO o błędy tylko o to ze na live data nie reagują wogule, czyli nie faluje napięcie soond tylko stoi.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak na kompie ładnie pracowały sondy. 0 błędów,czyli już po problemie.Ciekawe czemu nie było nawet zapisanych błędów, powinny być no chyba że skasowały się one jak miałem odłaczony akumulator kiedy wymińiałem sondy,Wyłączyłem z tego powodu bo miałem nadzieje ze sie wykasują:)I chyba sie udało bo było 0 błędów.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Po odlaczeniu akumulatora na wiecej niz 5 minut kasuje pamiec adaptacji (komputer uczy sie stylu jazdy kierowcy i dopasowuje mapy wtrysku paliwa). Po odlaczeniu na wiecej niz 15 minut kasuje bledy w pamieci kompa.

 

Bledy z kompa kazdy moze odczytac samodzielnie na tym duzym dolnym wyswietlaczu w zegarach.

W dowodzie rejestracyjnym mamy wpisany numer nadwozia, czytamy 5 ostatnich cyfr i dodajemy je do siebie, otrzymamy np. 24.

Wkladamy klucz do stacyjki, wciskamy i trzymamy wcisniety prawy przycisk na zagarach i powoli przekrecamy klucz do pozycji 1 w stacyjce.

Na tym duzym wyswietlaczu pojawi sie napis CHEK .... i zgasnie. Pojawia sie cyfry 01.

Prawym przyciskiem przyciskamy az zmieni sie na 19.

Wciskamy 1 raz lewy przycisk. Pojawi sie ponownie 01, teraz ponownie przyciskamy prawym przyciskiem az dojdziemy do liczby, ktora wczesniej obliczylismy, czyli np. 24.

Zatwierdzamy wcisnieciem lewego przycisku. Wskazania komputera sa odblokowane i mozemy sprawdzac "co mu w duszy gra" :)

Wciskajac prawy przycisk idziemy do 14. Zatwierdzamy lewym przyciskiem. Mamy liste bledow w komputerze.

Jest tam 5 wierszy z miejscem na bledy, zapisane sa w kodzie 16-snastkowym: A0, BF, FF, 04 idt. Radze je zapisac.

Lewym przyciskiem przechodzimy do nastepnego wiersza, itd.

 

Wyjscie do glownej listy opcji w komputerze nastepuje po wcisnieciu prawego przycisku.

Idziemy dalej do liczby 21. Zatwierdzamy lewym przyciskiem, pojawi sie pytanie czy zresetowac komputer ? jezeli zatwierdzimy wszystki bledy zostana wymazane ALE !!!!!! Przy okazji wymazane zostana rowniez wskazania zuzycia paliwa, data i godzina w kalendarzu.

Trzeba bedzie ustawic date i godzine. Liczenie i wskazania sredniego zuzycia pliwa zaczna sie od poczatku.

Wychodzimy z menu komputera przekrecajac kalej klucz lub wyjmujemy go z stacyjki.

 

Zanotowane bledy mozemy zamienic na liczby dziesietne wchodzac na jedna z wielu stron z kalkulatorem liczb szestnastkowych.

Wybieramy opcje zamiany liczby szestnastkowej na dziesietna, wpisujemy i gotowe.

 

Na poczatku jazdy, po resecie komputera mozna sie zdziwic widzac srednie spalanie 39 L/100 lecz to szybko spadnie do normalnej wartosci po kilkudziesieciu kilometrach.

 

Taki reset jest doskonaly gdy zmieniamy sondy Lambda, wiemy jakie bylo obecne spalanie i chcemy wiedzie czy nowe sondy poprawily ekonomike spalania paliwa.

 

Pozdrawiam,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciekawe czemu ten co jezdze do niego na kompa zapiera sie ze sie nie da tak skasować błędów, pewnie boi sie ze nikt juz na głupie skasowanie błędów nie przyjedzie.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mechanicy przewaznie kasuja 50 zl za podpiecie do kompa .....

Niestety podana metoda nie umozliwia kasowania inspekcji olejowej oraz serwisowej, natomiast oszczędza sporo nerwów w czasie szukania usterek.

Sporo ciekawych informacji o kadach usterek w OBD i OBD-II mozna przeczytać na tej stronie http://autorepair.about.com/od/obdcodedatabase/The_Exhaustive_Database_of_OBDI_and_OBDII_Engine_Codes.htm

 

Pozdrawiam,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 7 lat później...
Witam mam bmw e65 3.6 v8 i od jakiegoś czasu straciło moc i zaczęło faulowac na obrotach blod wyskoczych chek engine na pol zapelniiny byłem już u kilku mechaników naj lepsze jest to że każdy diagnozuje przepustnice..to wymieniłem ja na nową tydzień było dobrze po tygodniu znowu to samo pojechałem się podpiąć i znowu pokazało przepustnice i do tego przepływomierz... to znowu wymieniłem przepustnice zrobiłem adaptacje i było ok i stwierdziłem wczoraj ze wymienię ta przeplywke odrazu wiec ja wymieniłem pojechałem zrobić adaptacje 40 minut było ok i znowu wszystko szlak strzelił brakuje mi juz sił na to auto może ktoś z was będzie mi w stanie pomóc zaznaczę jeszcze ze przed wymiana tej drugiej przepustnicy zablokowali mi kola jak by płynu chamulcowe go nie było spuściłem stary wlałem Nowy i auto odzyskała moc nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym wszystkim ale wolę napisać jak bylo auto chodzi jak by w trybie awaryjnym i faluje w dodatku na obrotach jeżeli znowu zdiagnozuja mi przepustnice to co może być przyczyną ich przepalania?gdzie szukać?pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założ nowy wątek ze swoim problemem a sie nie podpinasz :)

 

Generalnie jak nie wymieniałeś uszczelek na kolektorze dolotowym, odmie i przepustnicy to masz do wymiany. Kolektor 15nm trzeba dokrecac a nie januszowac!

 

Do tego silniczek krokowy wyczysc, popsikaj autostartem po wtryskach bo moze oringi sa do wymiany. Te silniki sa bardzo wrazliwe na lewe powietrze witedy masz objawy jak opisane.

 

Jak nie pomoze to masz pewnie zatkany katalizator - popukaj lekko mlotkeim i jak cos dzwoni wsrodku to masz 100% pewnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem u mechanika i stwierdził że jakaś wiązka jest uszkodzona i dla tego robi się jakieś zwarcie z tad ciągły błąd przepustnicy naj dziwnie jeżeli jest to że podpial tylko komputer a auto odrazu zaczęło normalnie chodzić jak by nigdy nic dziaiaj rano odpaliłem samochód i okazało się że dalej jest to samo brak mocy i falujace obroty podłączyłem swoj amatorski komputer i wyskoczył mi taki błąd P0120 czyli czujnik przepustnicy /pedału jazdy co o tym sądzicie?ps sory że piszę tutaj ale jestem tu nowy i nie wiem jak założyć Nowy temat:/pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwe ze wtyczka nie styka, u mnie wtyczki od wtryskow mieszały i dopiero po wymianie wtyczek na nowe miałem poprawne połączenie i silnik nie wywalał błędów co jakiś czas. O problemach z wtyczką przepustnicy nie słyszałem ale w BMW e65 jest inny silnik o oznaczeniu N62 więc ma on dodatkowe problemy.

 

NOWY TEMAT - duzy pomaranczowy przycisk po lewej na gorze forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Witam problem znowu powrócił znowu obroty faluja i brak mocy te same kontrolki przekreslony chek engine i kontrolka trakcji ostatnim razem wtmienili mi swiece i jedna cewke i bylo ok na chwile teraz dalej to samo blad ktory sie wyswietla to driving stability could be affected when accelerating and cornering.co mam z tym zrobić?gdzie szukać?cały Internet już przejrzałem i nic na ten temat nie mogę znaleźć...dodam że mam do wymiany pompę wspomagania nie wiem czy to morze ma z tym jakiś związek...pomozcie bo już brakuje mi się.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kolego załóż temat w serii 7 bmw e65.

Coś masz z elektryka namieszane.

Spróbuj adaptować jeszcze raz ta przepustnice zamiast zmieniać.

Może kwestia jest w sterowniku silnika albo coś z wiązka. Nie wiadomo co ktoś cudował kiedyś z tym autem i teraz to wychodzi.

Jeszcze sprawdź na kompie prace sond. Może nie pracują (musi falować napięcie na sondzie w granicach 0-1V, jak stoi niskie napięcie 0.1 0.3V lub nic nie pokazuje to sonda szmelc)

Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.