Skocz do zawartości

Problem olej i ropa w silniku dlaczego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam problem z e39 2.5tds po kupnie tego samochodu zaczely sie schody mialem rope w silniku i padly dwa tloki(dziura) upalilo zawor i swiece byly stopione .Oddalem bmw do mechanika i naprawili wymieniajac mi to i robili szlif na glowicy wiadomo rozebrali silnik w drobny mak i poskladali powiedzieli mi ze przyczyna byl luzny wtrysk.Kalazi mi przyjechac po 1000km na sprawdzenie czy jest wszystko sprawne i bylo .Po tygodniu stalo sie dokladnie to samo olej i rope w silniku Teraz mi powiedzieli ze pompa wtryskowa jest do remontu bo leje w silnik.

Czy to mozliwe czy poprostu sami nie wiedzieli co bylo przyczyna i nie zdjagnozowali jej ???????????.pod nr gg 3174354

Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przyczyną mogły być lejące wtryski, sama pompa wtryskowa lub uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy co spowodowało dostanie sie ropy do oleju lecz nie spowodowałoby to stopienia tłoku, więc stawiam na wtrysk.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

A ja stawiam na pompę. Jeśli puścił uszczelniacz i wali paliwo do oleju, to ma niższe ciśnienie na wtrysku, więc ten leje zamiast pylić i wypala dziurę w tłoku. Znam podobny przypadek, co prawda w CR, ale było tak samo.

Co do wtrysku, to którędy niby miałoby się dostać paliwo do oleju jeśli z pompą byłoby wszystko ok?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Byla uszkodzona pompa wtryskowa dokladnie uszczelniacz co spowodowalo wypalenie dziury w 2 tlokach i zatarcie.Mechanicy ktozy mi robili remont silnika (pierscienie tloki szlif itd.)nie popatrzyli na pompe i dali mi wyjechac samochodem nie wpelni sprawnym po 1000km kazali przyjechac z sprawdzic czy wszystko jest wpozadku wiec bylem u nich nie stwierdzono nic szczegolnego po trzech dniach wrucilem do nich spowrotem z 2 stanami oleju.Teraz okazalo sie ze to pompa wtryskowa to wszystko spowodowala.Remont silnika to ok 4000tys. regeneracja pompy ok 1000zl .Czy mechanik po remoncie silnika mial w obowiazku sprawdzic pompe czy nie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.