Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!

posiadam bmw e36 2.5 tds

i mam dziwną sytuacje przy odpalaniu niewiem czemu ale gdy odpalam samochud zawsze musze długo podgrzewac świece żarowe (czy ciepło czy zimno) bo inaczej nie chce odpalic, po przekręceniu zapłonu kontrolka swiec zapala sie na jakies 3-4 sekundy po czym gaśnie, po zgaśnieciu kontrolki ja musze jeszcze poczekac jakies 8-10 sekund i auto odpala od strzału jak nie czekam tylko od razu po zgaśnieciu kontrolki chce zapalic to musze bardzo, bardzo długo kręcic

Moje pytanie takie czy to juz świece należało by wymienic czy moze jakis czujnik temp. świec jest zepsuty czy moze cos innego ???

z góry dzieki za odpowiedzi

Opublikowano
Ja bym obstawiał świece żarowe.Możliwe że ci na wszystkie nie grzeje :evil:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
to nie do konca tak, jesli lapka zgasnie swiece grzeja dalej, dopiero jak uslyszysz takie pykniecie(musisz sie wsluchac swiece przestaja grzac).
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano
obstawiam wymianę świec, a jak zapala Ci na rozgrzanym silniku - musisz dłużej kręcić czy odpala od strzała ?? bo jak na ciepłym też źle pali to może być wina źle ustawionego kątu wyprzedzenia zapłonu
Opublikowano

...''bo jak na ciepłym też źle pali to może być wina źle ustawionego kątu wyprzedzenia zapłonu...''

Lub pompa jest juz na wykończeniu . . . :cry:

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam wszystkich. Mam taki problemik dotyczący odpalania buni, nie dawno uszczelniałem pompę wtryskowa gdyż miała wycieki przy okazji magik stwierdził ze mam popalone świece żarowe wiec także je wymienił. Gdy odbierałem samochód wszystko było ok chodzi mi tu o odpalenie jak na złość odpaliło normalnie wiec nie miałem się czego przyczepić(silnik był zimny) teraz zauważyłem ze gdy troszeczkę pojeżdżę to bunia ma problem z odpaleniem tak jakoś dłużej trzeba kręcić;/ Jest może ktoś zorientowany w czym może być problem i czy ma to coś wspólnego z wymiana świec?( wyczytałem na forum że to może być spowodowane złym ustawieniem kąta wyprzedzenia zapłonu). Z góry dzięki za jakieś informacje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.