Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, problem polega na tym, że jak auto jest w ruchu lub ma więcej obrotów niz na jałowym to powietrze leci ciepłe, a jak na jałowym biegu to zaczyna lecieć chłodne. Czy ktos ma jakiś pomysł co to może być? Ja się domyślam że pompa pada, ale może jakiś inny ciekawy pomysł?
Opublikowano

Witam

Mam bardzo podobną sytuację jak auto się nagrzeje to w czasie dodania gazu leci gorące a jak stoię to troszkę chłodniejsze ale nie zimne i nie wiem co to może być,termostat wymieniłem 3 mieś.temu.I wszystko grało a teraz od niedawna taka sytuacja fakt ze robię małe przebiegi teraz ale auto pokazuje temp.połowa i stoi.Zapala ładnie i nic się nie dzieje i nie wien może to nrma od tych mrozów.Niech się skończą bo nam te autka wykończą.A posiadam 316i z 93 roku.

Pozdrawiam

Opublikowano
ja zaczal bym od obserwacji czy jest temperatura w porzodku czy stoi w pionie wskazowka jak sie stoi i czy nie opada jak sie jedzie -jesli tak sie dzieje to czeka cie wymiana termostatu a jesli na postoju zaczyna leciec zimne powietrze a wczasie jazdy leci cieple to moze byc przyczyna wirnik obluzowany na osi pompy lub sie konczy wirnik pompy jazda na takim motorze jest niebezpieczna bo nie ma odpowiedniego obiegu wody i chlodzenia na postoju- najlepiej wymien pompe koszt 170zl i termostat120zl
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.