Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bateria w kluczyku jest dobra, kluczyk był programowany kilka dni wcześniej. Wczoraj samochód stał na mrozie, po robocie nie mogłem otworzyć z pilota drzwi, a drzwi od kierowcy ( zamek ) był zamarznięty, więc otworzyłem z centralnego z bagażnika, potem również odblokowałem drzwi od kierowcy. Niestety ale nie mogę w dalszym ciągu wyłączyć migającej diody w lusterku, a po chwili włączają się kierunki i koniec. Najśmieszniejsze jest to, że samochód da się odpalić i jeździ, ale nie mogę rozbroić immobilajzera, cały czas ta dioda miga i kierunki też. Ma ktoś jakieś pomysły, dodam też, że moduł komfortu jest suchy, a styki na nim w porządku.

 

 

 

Właśnie wróciłem z garażu. Nie można zsynchronizować kluczyka z centralnym, nie działa. Samochód odpala bez problemów. Wyjąłem moduł komfortu i po odłączniu akumulatora i ponownym podłączniu, można bez tego modułu normalnie jeździć, bo kierunki już nie mrygają i dioda nie pulsuje, ale nie ma centralnego itd.. Najwidoczniej moduł EWS nie może zsynchronizować się z kluczykiem. Tak mi się wydaje. Teraz pytanie gdzie jest EWS? A może wystarczy wymienić moduł komfortu? Chyba, że jakoś można coś zrobić z tą migającą diodą, żeby ją odłączyć, co by przynajmniej centralny działał.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano

Odświerzam temat. Panowie, nikt nie wie, czy nikt już nie zagląda na forum o naszych wspaniałych samochodach?

Dodam tylko do tematu, że EWS musi być sprawny i kluczyk też skoro samochód odpala. Problem musi być gdzieś w temacie oryginalnego alarmu w połączeniu z centralnym.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.