Skocz do zawartości

318is zgasł i nie odpala, sprawdzony układ paliwowy i nic...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem od niedzieli. A mianowicie zapaliłem samochód bmw e36 1,8is w południe było jakieś minus 14stoni poniżej zera.Zapaliło pieknie i tak chodziło kilka minut. Następnie wsiadłem włączyłem bieg i dodałem gazu a nagle zgasła i nie odpaliła już wiecej. Sprawdziłem komputerem i wykazało że błedów nie ma. Przekażnik od pompy paliwa sprawdzony chodzi tzn styka sie po przekręceniu rozrusznika czyli ok . Słychać pompkę jak tłoczy paliwo. Swiece sprawdzone są ok. Podgrzewałem wtryski i listwę wtryskową i nie było efektu. jedyny sygnał życia dawał silnik wtedy gdy zalałem cylindry delikatną dawką paliwa i rozłączyłem przekażnik od pompy wtedy złapał na chwilę natomiast z pompą nie da rady. Niby wtryski podają paliwo ponieważ świece po wykręceniu są mokre.Co mogę z nim zrobić bo już staciłem głowę . PO pracy jutro będe sprawdzał ciśnienie na pompie tzn na wężu powrotnym następnie jak bedzie dobre tzn około 3 bar ( to przy takim ciśnieniu filtr paliwa też bedzie dobry) wymienie paliwo w zbiorniku następnie jak to nie zadziała to rozbiorę górny kolektor i może sprawdzę wtryski i wezmę je położe na grzejnik bo może zamarzły razem z listwą. Niby po sprawdzeniu komputerem elektrycznie jest sprawny. Proszę o pomoc bo już straciłem głowę. Może coś żle sprawdzam. Jesli mieliście taki przypadek prosze o pomoc

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może nie ma przejścia na zapłon no ale skoro chodził to było wszystko ok. Sprawdz wszystko dwa razy, kazde połączenie, każdy kabelek. W ostateczności może łańcuch się przestawił?? Nie ma co straszyć, raczej jakiś problem z zapłonem. Próbowaleś odpalić samostartem?? Jak bedzie chodził na samostarcie a bez niego zgaśnie to bym obstawiał coś z paliwem. A jak nie bedzie chciał za bardzo na samostarcie to raczej coś z zapłonem. Bardzo często jest to przerwany jakiś kabelek, dosłownie duperelka która psuje cały dzień hehe
Opublikowano
Będe próbował z tym samostartem może ruszy tylko moję pytanie brzmi jak długo powinien chodzić po takim zabiegu. Sekundę , dwie , czy kilka sekund może ktoś próbował i wie. z tym że piszesz że to może być duperelka to masz rację bo boję sie do serwisu zaprowadzić bo wymyślą że nie wiadomo co.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z reguły na samostarcie odpala hehehe ale jak nie odpali to raczje s sekunde do trzech
Opublikowano
Właśnie jestem po sprawdzeniu ciśnienia pompy paliwa tłoczy super. Na wyjściu ciśnienie powyżej 4 bar na powrocie około 3,5 bar także filtr powinien być czysty pompka daje ciśnienie i co teraz. POMOCY?
Opublikowano
Przejrzałem cały układ paliwowy wykręciłem kolektor ssący wyciągłem wtryski sprawdziłem je są szczelne nie kapie z nich a po przekręceniu rozrusznika idzie z nich paliwo na około 1 metr . Strumień jest ładny w kształcie stożka i przez kilka sekund pokrywa równomiernie płaszczyznę. z tego co czytałem to takie objawy wtrysków oznaczają że są sprawne. Po ponownym złożeniu wszystkiego odpalił na kilka sekund.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kurcze, trudno tak obstawiać jak się nie widzi samochodu. Byc może coś z przepływką? A jak z tym łańcuchem, spardzałeś czy się czasem nie przestawił?? A zmieniałeś przekaźnik pompy paliwa??? Może coś z regulatorem cisnienia paliwa...A sprawdziłeś wszystkie kable, kabelki itp...

Może silnik krokowy się zawiesił?

Opublikowano
wracając do mojej bmw. jest sprawna. Wczoraj odebrałem ją od elektryka. Na oscyloskopie wykazało że czujnik od koła pasowego miał przerwę na przewodzie i komputer uznał go że jest sprawny a tak naprawde przekłamywał dane oraz przekażnik od sterowania silnikiem coś nie łączył na gnieżdzie. Natomiast pojawiły mi sie następne problemy. Tzn. falowanie na wolnych obrotach i że nie pali na wszystkie cylindry. Zakupiłem nowe świece ale problem został czyli zaczołem sprawdzać kable i cewkę. Po kilku godzinach prób udało mi sie wykryć jeden niesprawny przewód zapłonowy. Wymieniłem go i prawie wszystko jest ok tylko że falowanie na obrotach czasami jest a czasami nie ma.Najczęściej gdy dojeżdzam do krzyżówek. Elektryk mówił mi że trochę słaby widział sygnał na czujniku od wałka rozrządu.Czy to może być to czy coś innego . proszę o pomoc
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.