Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najlepiej to rozkręcić wszystko na części pierwsze i posprawdzać, bynajmniej ja tak zrobiłem i póki co, odpukać, nic się nie dzieje.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie! Posiadam e36 320i Coupe i miałem taki sam problem z zegarami.

 

Objawy:

 

1. Wariująca wskazówka temperatury silnika

2. Rzadziej, szalejąca wskazówka poziomu paliwa

 

Po roku czasu pojawił się objaw, którego nie mogłem zbagatelizować - licznik kompletnie się wyłączał. Po chwili "wstawał" normalnie i ponownie, ponownie...

 

Rozwiązanie:

 

Ja akurat posiadam lutownicę, ale zakup transformatorowej (75W np.) to koszt może i licznika, ale dzięki temu zostaniemy posiadaczami narzędzia do późniejszych napraw niekoniecznie w aucie - lutownica przyda się zawsze. Potrzebna będzie także cyna i kalafonia.

 

1. Poprawiamy lutowanie na wszystkich "wystających" lutach. Jest ich około 30.

2. Na wszelki wypadek poprawiamy lutowanie taśmy od zegarów (jest nieco wgłębione miejsce po prawej stronie). Pamiętajcie, że luty są tam mniejsze i są mniejsze odstępy pomiędzy nimi. Jeśli zewrzecie 2 miejsca polecam posiadać pod ręką odsysacz.

 

To wszystko. Zegary naprawione.

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.