Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Mam problem.kupiłem bmw i kiedy miała powyzej 20 litrów paliwa chodziła normalnie potem zaczela tracic moc a po odpaleniu normalnie i tak co chwile.Wkoncu zabraklo mi paliwa zatankowalem znów zabraklo i jak zatanakowalem to juz nie chciała odpalic a zatankowalem jej za 50 zl mozliwe ze zamarzlo paliwo?Sprawdzilem dzisiaj pompe z mechanikiem Pompa działa Na poczadku podaje dobrze paliwo dobre cisnienie a potem juz slabo podaje powina dawac ze 2-3 bary jakos a nawet palca nie wypycha i nic mechanik mówi ze pompa do wymiany skoro slabe cisnienie podaje i to jest to napewno.Prosze o pomoc !
Opublikowano

Zajeździłeś pompkę, trzeba było mnie posłuchać i nalać benzyny do pełna. Przecież tam wchodzi tylko 80 litrów. Złośliwy wskaźnik Cię oszukał i teraz masz koszty. Nie kupuj taniego chińskiego zamiennika tylko używkę. Chińczyk nie trzyma żadnych norm i może powodować zakłócenia w prawidłowej jeździe. Pompa ma dawać 3.5 BAR jednak są 2 różne rodzaje układu zasilania BOSCH nowy około 500 zł lub PIERBURG - odpowiednik firmy BOSCH - 600 zł

P.S. Mam nadzieję że tym razem nie wyjedziesz mi od "typów".

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Sory Wielkie Za tego typa ;p . Mowisz ze to pompka na 100%? Tez jestes pewien?niechcem zeby bylo tak ze wymienie i dalej nie bedzie jezdzic wydaje mi sie ze oby dwoje z mechanikiem macie racje poniewaz cisnienie za male podaje mam orginalną pompke znajomy mi załatwi :D :D Mam nadzieje ze jak wymienie pompe to odpali za 1 razem i bedzie juz wszystko ok.Bez Samochodu jak bez ręki :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.