Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jako materiał jest super, ale te wloty to wiocha :duh:

ciekaw jestem który kolega z forum by sie odważył założyć taką maskę z takimi turbo-wlotami do swojej perełki?

jesteś chętny? :norty:

przyznam się, że jak miałem pierwszą e36 jakieś 12 lat temu, to podobne wloty nakleiłem na maskę i nawet brewki na lampy dodałem. :duh: Wtedy to był szok tuningowy :norty: teraz się tego wstydzę :mrgreen:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

  • Odpowiedzi 617
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
chyba nie rozumiesz po co byla by mi taka maska, napewno nie po to zeby jezdzic z nia na codzien, nawet bez tych wlotow bym jej nie zalozyl na stale. jej przeznaczenie to tylko i wylacznie okazjonalne wizyty na torze a wtedy czy ona ma wloty, trabke czy piorko to mnie to wali :cool2:
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
4 srub, 2 osoby i zmieniona. tak czy siak przed kazdym MTD robi przeglad wszystkiego a co najwazniejsze nie ja bym to zmienial tylko mechanik :cool2: niestety cena zabojcza wiec odpada
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
tak a pozniej jeszcze pasowanie maski, szczeliny, wysokosc, regulacja zamka. Najczesciej przy takich operacjach cos sie porysuje, naroznik sie zagnie itp itd. Ogolny przeglad samochodu to jedno a wymiana maski to drugie.
Opublikowano
roznica to moze dla mechanika ale dla mnie rzadna w cenie nie duzo wieksza roznica... poki Swistar nie znajdzie tanszej to nie ma o czym gadac :cool2:
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
roznica to moze dla mechanika ale dla mnie rzadna w cenie nie duzo wieksza roznica... poki Swistar nie znajdzie tanszej to nie ma o czym gadac :cool2:

tańszej nie będę szukał, bo mi nie jest potrzebna. Ja nie mam czym się ścigac na torze :norty:

W sumie nie często się chyba scigasz więc jak z 5 razy w roku zmienisz maskę to nic się nie stanie.

Fakt, można uszkodzić to i tamto ale przecież można w/w zmianę wykonać ostrożnie :cool2: Nic nie ma w tym trudnego, ani w zmianie, ani w spasowaniu :mrgreen:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
W sumie nie często się chyba scigasz więc jak z 5 razy w roku zmienisz maskę to nic się nie stanie.

Fakt, można uszkodzić to i tamto ale przecież można w/w zmianę wykonać ostrożnie :cool2: Nic nie ma w tym trudnego, ani w zmianie, ani w spasowaniu :mrgreen:

 

dokladnie :cool2:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
wania nie mow ze przed wyjazdem na tor zmienialbys maske... :duh:

sadze ze po jednej takiej operacji mialbys juz dosyc

 

+1 :wink:

 

taka prawda wania ;)

 

Ja raz ustawialem maske w e46 to mialem do tego z 2 podejscia i z 5 godzin czasu w sumie na to poszlo zeby wszystko bylo perfect, drugi raz bym tego robic nie chcial.

 

5 razy w roku zmieniac maske, ojjj mysle ze wyszlo by to wam bokiem ;).

 

I tak jak mowi saron orginalna maska po takim sciaganiu i zdejmowaniu szybko by wygladala jak wyjeta z d_py, nie mowiac juz o takim chinskim carbonie.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

 

Ja raz ustawialem maske w e46 to mialem do tego z 2 podejscia i z 5 godzin czasu w sumie na to poszlo zeby wszystko bylo perfect, drugi raz bym tego robic nie chcial.

 

wiec kazdy normalny czlowiek bez suwmiarki z dokladnoscia do 0,000001mm ustawi to w 35min :nana: :dance:

 

wszyscy wiemy jaki dokladny w szczegolach jestes :cool2:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

 

Ja raz ustawialem maske w e46 to mialem do tego z 2 podejscia i z 5 godzin czasu w sumie na to poszlo zeby wszystko bylo perfect, drugi raz bym tego robic nie chcial.

 

wiec kazdy normalny czlowiek bez suwmiarki z dokladnoscia do 0,000001mm ustawi to w 35min :nana: :dance:

 

wszyscy wiemy jaki dokladny w szczegolach jestes :cool2:

 

Ustawialem z tolerancja do 1mm ;)

 

Wszyscy wiemy takze ze i tobie przeszkadzal partacko zlozony przod w twojej Z3 ...niestety jak cos ma byc zrobione dobrze to musi to zajac sporo czasu .

 

Pomijam fakt ze czasami przy takim ustawianiu moze sie nam zdarzyc maly psikus ze np. maska sie zamknie i bedzie sie chciala otworzyc ;).

 

Ale nie wazne, w sumie O/T robi sie zbedny ;/. sorry.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

no to teraz będziemy wytykać co komu nie spasowało się :mrgreen:

piotres, nie brałem pod uwagę Twego spasowywania :norty:

ale ostatnio jak Agi e46 rozbierałem ( wiesz o co chodzi, bo widziałeś fotkę ) to z marcinem spasowanie maski mi zajęło 10 min max. Przystawiłem na stare znaki śrub, lekko potem poprawiłem i jest gites :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Z4M

http://otomoto.pl/bmw-z4-m-zamiana-m3-boxster-slk-350z-C17259973.html

i kolejna

http://otomoto.pl/bmw-z4-m-3-2-C12732151.html

czytałem gdzieś, że EM-y nie miały ciemnych przednich lamp :(

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Czarne nerki i zderzak M-pack wygladaja swietnie w czarnej z4.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Z4M

http://otomoto.pl/bmw-z4-m-zamiana-m3-boxster-slk-350z-C17259973.html

i kolejna

http://otomoto.pl/bmw-z4-m-3-2-C12732151.html

czytałem gdzieś, że EM-y nie miały ciemnych przednich lamp :(

 

to razem z moja w Polsce sa juz 3 szt:)

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Opublikowano
Z4M

http://otomoto.pl/bmw-z4-m-zamiana-m3-boxster-slk-350z-C17259973.html

i kolejna

http://otomoto.pl/bmw-z4-m-3-2-C12732151.html

czytałem gdzieś, że EM-y nie miały ciemnych przednich lamp :(

 

to razem z moja w Polsce sa juz 3 szt:)

 

 

eeee jest ich na bank wiecej. Widzialem kiedys jednak u Fusa w Wawie na serwisie srebrna, na majowce w toruniu tez byla jedna w tym roku ...ogolnie jest tego duzo.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Czarne nerki i zderzak M-pack wygladaja swietnie w czarnej z4.

troszkę drogawo :( obserwuje go od miesiąca i powoli z ceny zbija :) kosztował 2500pln

http://moto.allegro.pl/przedni-zderzak-bmw-z4-z-4-mpakiet-m-pakiet-z-4-i1416718257.html

gdyby oddał za 1500pln, już by ten zderzak był u mnie w garażu :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Czarne nerki i zderzak M-pack wygladaja swietnie w czarnej z4.

troszkę drogawo :( obserwuje go od miesiąca i powoli z ceny zbija :) kosztował 2500pln

http://moto.allegro.pl/przedni-zderzak-bmw-z4-z-4-mpakiet-m-pakiet-z-4-i1416718257.html

gdyby oddał za 1500pln, już by ten zderzak był u mnie w garażu :cool2:

 

Ale tobie sie zmienia gust :shock: :shock: ...jeszcze pol roku temu pisales ze ten zderzak wyglada jak odwrocony plug, oraz ze BBS CH sa ochydne :lol: :lol: :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.