Skocz do zawartości

320d pomoc w kupnie oraz kilka drobnych pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i pragne sie przywitac gdyż jestem nowym użytkownikiem :D

Mam pare pytań dotyczących modelu e46 320d rocznik 99-00--->

Niebawem wybieram się do niemiec aby zakupić taki model no i tu zaczynają sie pytania

1-dlaczego niektóre modele maja kierunki i tylne lampy pomarańczowe a niektóre clary i tył clar+czerwień

czy tak jest fabrycznie czy ludzie sami to wymieniają??

A jeśli fabrycznie to od czego to zależy??

No i dosyć standardowe pytanie na co zwrócic uwagę czy są jakies typowe usterki tego modelu

Czy e46 mają ocynkowane blachy??

Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)

Aha zapomniałem czy po kupnie oprócz wymiany oleju i filtrów musze cos jeszcze grzebac przy rozrządzie albo co jeszcze wymienić ??

Opublikowano
Witam wszystkich i pragne sie przywitac gdyż jestem nowym użytkownikiem :D

Mam pare pytań dotyczących modelu e46 320d rocznik 99-00--->

Niebawem wybieram się do niemiec aby zakupić taki model no i tu zaczynają sie pytania

1-dlaczego niektóre modele maja kierunki i tylne lampy pomarańczowe a niektóre clary i tył clar+czerwień

czy tak jest fabrycznie czy ludzie sami to wymieniają??

A jeśli fabrycznie to od czego to zależy??

No i dosyć standardowe pytanie na co zwrócic uwagę czy są jakies typowe usterki tego modelu

Czy e46 mają ocynkowane blachy??

Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)

Aha zapomniałem czy po kupnie oprócz wymiany oleju i filtrów musze cos jeszcze grzebac przy rozrządzie albo co jeszcze wymienić ??

 

 

Lampy wychodzily takie i takie wiec niemasz czym sie sugerowac co do filtrow to osobiscie niedawno wymienialem wszystkie i koszt tej operacji to okolo 650 zl z wymiana oleju, rozrzad jest na lancuchu wiec powinno byc ok ale to juz zalezy od przebiegu beemki. Co do awaryjnosci tego modelu mozna pisac wiele (duzo tego znajdziesz tu na forum) ja osobiscie mam taka z 99r i czeka mnie wymiana sprzegla ale to standardowa operacja tak po za tym niemam wiekszych problemow a jezdze nia na trasie polska -holandia.

Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano

Siemka!

Lampy tył mają różne zależne jest to od rocznika...

Masz tam łańcuch rozrządu więc nie dotykasz

z tego co wiem to ocynk jest

typowe usterki: trudno powiedziec ale napewno silnik a konkretnie wszystko związane z turbo i egr sprawdz czy ona poprostu ma kopaaa i nie kopci tyle pzdr

sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano

hmmm troche mnie przeraziła ta wypowiedz o usterkach związanych z silnikiem :(

czy można powiedziec ze 320d to niezbyt udana jednostka ??

Opublikowano
podobno jest bardziej awaryjna ale to wszystko zalezy od tego kto jej uzywal bo jak ktos lal do niej olej rzepakowy to niema co sie dziwic. kazdy silnik bedzie awaryjny jak jest zle eksploatowany. Ja mam 320d 136 KM i jak narazie nie mam problemow. To juz zalezy od ciebie czy kupujesz samochod dla siebie czy na handel, jak dla siebie to jak bedziesz w niego wkladal to bedziesz wiedzial co masz jak na handel to sam wiesz.
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
Silnik jak silnik 500 tysięcy bez niczego przejedzie ale chodzi mi o ten osprzęt typu turbo itp lubi przynosic problem ale jak pokombinujesz i umiesz sam co nieco zrobic to nie będzie zle ogólnie to bardzo dobre auta
sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano

nieee no kupuję oczywiscie dla siebie.

coś tam umiem pogrzebać ale bez przesady.

obecnie mam vw ale benzynke

mam rodzine w niemczech wiec mam gdzie sie zatrzymac i poszukac czegos w miare zadbanego i wybiore sie chyba przed kupnem na jakis warsztat i sprawdze pare rzeczy

wiele ludzi straszy kosztem ekspoatacji bmki ale zaryzykuję :evil:

zastanawiałem sie nad paroma autkami min. seat leon,toyota corolla,oczywiscie diesel ale wybór padł na bmke i mam nadzieje ze bedzie to dobry wybór czas pokaze obym nie musiał za czesto odwiedzac mechaników.

pozdrawiam

Opublikowano
Jak kupisz zadbaną to koszt utrzymania bedzie nizszy niz toyoty bo japonce sa drozsze w utrzymaniu(czesci) no to masz szczęscie ze masz rodzinkę... A ile trzeba teraz za takiego dac w niemczech??ale szczeże
sprzedam felgi 15 cali ładne szczegóły w dziale giełda!!!
Opublikowano

ceny tak naprawde startują od 4000 euro ale to uwalone lub przetarte auta lub takie co mają najechane 350 tys a potem trafiają do polski i nagle mają 170 tys i nie są bite

ja bede szukał do 6000 euro no i zawsze mozna cos stargowac czasami nawet 500-800 euro w polsce to mało kto tyle w złotówkach chce zjechac z ceny, oczywiscie plus opłaty

równiez w tej cenie mozna kupic całkiem przyzwoitego compacta ale to ostatecznosc :D żona ma swój gust

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.