Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

podczepię się do tematu, bo mam podobnie, tylko, że poduszki pod silnikiem wymieniłem i nic się nie zmieniło. Delikatne wibracje na wolnych obrotach i telepanie podczas gaszenia to moje objawy. Niestety diagnoza padła na koło zamachowe (mam manual), a pewnie większość z Was wie ile to kosztuje :mad2: . Do tego najlepiej wymienić sprzęgło, bo mam jeszcze fabryczne. Koszt łączny nie zamknie się w 3000 zł. Masakra.

Opublikowano

Też słyszałem, że wibracje przy gaszeniu to albo poduszki albo koło zamachowe. U mnie też trochę szarpie przy gaszeniu więc najpierw wymienię poduszki. Jeśli to nie to, pewnie czeka mnie również wymiana koła zamachowego i sprzęgła.

Pzdr.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Takie wibracje (o ile masz jeszcze buczenie basowe na wolnych obr) to najcześciej koncowka tłumika drgajac przenosi to na karoserię.

Sprawdź sobie, to są dwa wieszaki gumowe i taka gumowa zatyczka, czesci kosztuja dosłownie w pojedynczych pln'ach..

 

Podłączę się pod temat, bo u mnie występują podobne objawy.

Podczas jazdy ze skrętem na jedynce oraz przede wszystkim na dwójce na niskich obrotach, strasznie słychać basowe buczenie (wibracje) dochodzące od strony maski, kokpitu.

Buczenie występuje również jak wrzucę wsteczny i energicznie puszczam w momencie kiedy bierze.

Podczas hamowania jak się zatrzymuje samochód nurkuje delikatnie do przodu a jak się zatrzyma także da się odczuć sekundowe buczenie.

 

Co może być tego przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.