Skocz do zawartości

Przy chamowaniu zuca na boki


Dzik 528

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poniwnie:)

 

Pojawik sie problem wlasnie gdy chamuje powiedzmy z predkosci 80 km/h strasznie zazuca przodem czasami w lewo czasami w prawo a wierownica stoi w miejscu. Czy to sa gumy na stabilizatorach??

 

I troche elektryki:) NIe dzialaj mi lusterka elektryczne i fotele, szyby to juz chyba beda dzialac bo zamowilem przekaznik z pod tylnej kanapy. Czy za te lusterka i fotele tez odpowiadaja jakies przekazniki te male kostki czy wieksze kasety??

 

I ostanie t ojak wlanczam swatla to jakis pisk na paskach ale nie jstem pewny, a jak sa wylaczone to czisza :(

 

Dzieki za pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz na stacje diagnostyczną. Za 20 zl sprawdza Ci cale zawieszenie i bedziesz wiedział co jest do wymiany a jest napewno.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawik sie problem wlasnie gdy chamuje powiedzmy z predkosci 80 km/h strasznie zazuca przodem czasami w lewo czasami w prawo a wierownica stoi w miejscu.

 

Dzieje się tak od jakiegoś czasu czy działo się wcześniej?

Zacząłbym od sprawdzenia opon czy np. nie są podcięte od wewnątrz, choćby przez jazdę po krawężnikach. Następnie wyważenie kół, kolejno upewnienie się że klocki hamulcowe i tarcze są "OK". Diagnosta za 2-dyszki obejrzy ogólnie co nad i pod spodem. Jednak nie zdejmie kół - taki manewr u wulkanizatora to kolejne 20 PLN :)

 

I troche elektryki:) NIe dzialaj mi lusterka elektryczne i fotele, szyby to juz chyba beda dzialac bo zamowilem przekaznik z pod tylnej kanapy. Czy za te lusterka i fotele tez odpowiadaja jakies przekazniki te male kostki czy wieksze kasety??

 

Tak, odpowiada za nie moduł komfortu, chociaż nie jest on samodzielnie za nie odpowiedzialny, dla tego poszczególne elementy mogą nie funkcjonować nawet jeśli moduł jest/będzie sprawny.

 

I ostanie t ojak wlanczam swatla to jakis pisk na paskach ale nie jstem pewny, a jak sa wylaczone to czisza :(

 

Prawdopodobnie pasek od alternatora - zwiększa się pobór prądu... Może pasek stary, może alternator zdycha, może akumulator ledwo zipie...........................

 

Kiedy właściwie zająłeś się tym autem?

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.