Skocz do zawartości

Silnik wariuje! Zwarcie? POMOCY!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik wariuje! Zwarcie? POMOCY!

Witam ponownie. Właśnie odpaliłem autko i stało się coś przerażającego: Tuż po odpaleniu silnik wchodzi na około 3 tysiące obrotów, wskazówka od obrotów i od paliwa spada do "zera", a następnie silnik gaśnie. Błagam pomocy, nie mam pojęcia co jest grane :cry:

 

No dobra, sam wykombinowałem, że gdzieś jest zwarcie [pompa też sterowana jest elektrycznie (TD), a nie linką gazu]. Trochę pogrzebałem w przewodach pod maską, później w przewodach pod kierownicą i zegarami. Na trochę się uspokoiło, ale dzisiaj znowu skoczyły mi dziwnie obroty ( a wskazówki spadły) w momencie jak PUSZCZAŁEM SPRZĘGŁO :shock: I to nie był zbieg okoliczności, bo później powtórzyło się to jeszcze dwa razy. Moje kolejne pytanie, na które mam nadzieję ktoś zna odpowiedź brzmi: gdzie jest przekaźnik odpowiadający za sterowanie "gazem". Która kostka steruje przepływem prądu na linii pedał gazu ---> pompa paliwowa ??? Znalazłem też kiedyś coś o czujniku na dyferku, ale nie wiem już czy brać go pod uwagę jako winowajcę całego zamieszania... Z góry dzięki jeśli ktoś coś podpowie...

 

Całe zamieszanie naprowadziło mnie na pewien trop. Zacząłem podejrzewać czujnik położenia wału korbowego. Komputer to potwierdził. Czujnik co jakiś czas szwankuje, a następstwem tego jest chwilowa dysfunkcja zegarów. Co za ulga, że to nie układ zasilający. W tym temacie to chyba wszystko...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.