Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Chciałbym się przywitać z wszystkimi użytkownikami forum. Na chwilę obecną posiadam R19 F3N z 95r. Autko codziennie przezemnie dopieszczane, ale i tak trzeba będzie je sprzedać :D

 

Następnym samochodem na pewno będzie BMW, tylko jeszcze nie wiem jakie.

Na początku zastanawiałem się nad E36 z silnikiem B50B25 przynajmniej lub po jakimś swapie na 2.8 M52. Ale rezygnuję. 3 jest ładne i owszem konkretnie lata jest bardzo dynamiczna, ale jak dla mnie chyba jednak za mała i głośna. Granica tego auta to 160-70km/h powyżej to już głowę urywa.

 

Co innego E34... silnik ten sam co w trójce, raczej ma M60 mnie nie będzie stać w tym modelu... Te auto podoba mi się już bardziej i chyba najbardziej. Typowa rasowa BMW. Dobra zawiecha i blachy - 200km/h i sobie jechać można normalnie nie jak w e36. Skórzane recaro to jest to co uwielbiam w tym modelu. Siedzi się lepiej niż w domu na fotelu :D

 

Jednak ostatniego czasu kręci mnie i to bardzo E32, chociaż wielu mi ją odradza, sugerując się drogimi częściami - no ale przecież auto nie musi się od razu zepsuć po zakupie, poza tym cześci to to samo co w e34 mi się wydaję? Powiem Wam że raz nią jechałem. Była to wersja najuboższa nie miała recaro, klimi chyba też nie. 170km/h po dosyć nie ciekawej drodzę - a w środku zupełnie nic nie było słychać. To mi się tam spodobało. Typowa limuzyna.

Jeżeli miał bym brać 7 to tylko i wyłącznie z silnikiem M60M30(manual), R6 już nie chce, może i są dobre ale podejżewam spalą sporo więcej niż V8 - w końcu trzeba też za coś jeździć.

 

Co byście polecili? Interesują mnie głównie E34 i E32. Co powiecie na temat M60B30?

 

MOD EDIT:

Jeżeli chcesz prowadzić dywagacje na temat kilku modeli naraz, to powinieneś utworzyć wątek w dziale ogólnym forum - właśnie tutaj go przenoszę. Poza tym przeczytaj regulamin forum i naucz się tytułować wątki (można bardziej treściwie niż teraz). Zawsze drogą edycji możesz poprawić własny temat.

Edytowane przez 9kaczor6
Opublikowano
M60b30 zobacz ile drozsze sa m60b40 nie ma co sie zastanawiac a co do tego urywania glowy w e36 to przy 200 jest cisza i spokoj

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

no nie wiem może wina opon bo zimowe z dosyć wysokie, zawieszenie sztywne gwintowane wszystko sprawne, więc jak już opony.

 

B60B40 jak tak patrze jest o wiele droższy, poza tym w grę wchodzi tylko manual, a przy 4.0 to już ciężko znaleźć...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.