Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam All

 

Posiadam BMW E34 z silnikiem 2.0 M50 i zagazowaną ( gaz 2 generacji)

 

Dziś jadąc do tyrki zaobserwowałem ciekawe zdarzenie.

Jadąc na 4 biegu miałem gdzieś około 3000 obt/min i miałem właśnie skręcać, więć luz i hamowanko a tu niespodzianka obroty dalej się trzymały na tej wartosci, a nawet delikatnie podskoczyły

więc na nastepnym rozjeździe hamowanie z silnikiem do okolo 1200 obr/min i luz, a obroty automatycznie skok na 2500 wszystko to odbywalo sie na lpg więc przełączam na benzynke i ta sama sytuacja

jeszcze jedno jak była na luzie i miała 2500 obr/min przygazowałem ją na 3100 i zdjąłem nogę z gazu, a obroty silnika pozostały na tej wartości

więc jak uważacie jest to coś poważnego czy jest to jakaś mała pierdółka która mogę naprawić sam.

Moim skromnym zdaniem podejrzewam silniczek obrotów ( tak się chyba nazywa) chyba się zabrudziwszy ale jak mam racje to czy łatwo go zdemontować.

 

Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

Opublikowano

a dlaczego sadzisz ze to moze byc powodem i w ktorym miejscu mam dokladnie spojrzec a pozatym na gazie jezdze rok i dopiero teraz to sie dzieje

 

a tak a propo dzis odpalilem i bylo oki doki przez caly dzionek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.