Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam was wszystkich. Przeczytałem uważnie posta i wiele innych jeśli chodzi o SWAPA. Cały czas się zastanawiam. Mam swoje e30 z 1990 coupe. Blacha gites wszystkie rdzewki i inne zniwelowane nie była bita i dla tego chciał bym srobić swapa z mojego 1.6 na 2,5.

 

Pytanie mam do was jak najlepiej kupić silnik na co uważać i czy w 2500 zł się zmieszczę. Nie jestem mechanikiem mam kolege który lubi takie wyzwania ale sam chciał bym się zorientować. Tak jak mówili koledzy myślałem nad M50, 2.5 pytanie czy najlepiej dorwać taki samochód w całości tak jak ktoś pisał czy odzielnie silnik z osprzętem dyfer i reszte. Czy chłodnica też wymaga przekładki ?? co ewentualnie oprócz rzeczy które były już napisane trzeba wymienić

Opublikowano

kupuj i swapuj mniej więcej w połowie roboty wyjdzie ci że 2,5 koła za swapa m50 to za mało :evil: :evil:

chcąc zrobić profi to około 4 tys i to nie wiem czy mało nie będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.