Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to przepływka nie jest na gazie do niczego potrzebany. Jest tylko potrzebny na benzynie. A silnik kuleje na gazie??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie ciągnie gdzieś lewego powietrza?? A nie miałeś jakiegoś strzała gazu???
Opublikowano
Nie mialo zadnego strzału,na gazie jak odlacze przeplywke nie ma juz tej czkawki ,ale silnik troche nie rowno pracuje.Dopiero jak odlacze ten zawor tzn silnik krokowy obroty troche sie zwiekszaja ale zaczyna pracowac jak nalezy.Czy przeplywka i ten zawor sa potrzebne do jazdy na gazie ? bedzie wiecej palic gazu lub cos takiego,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

hmmm. ale jak masz śrubkę do regulacji gazu to silnik krokowy i prepływka nie powinny mieć jakiegoś znaczenia. Chyba że po przełączeniu na gaz nie odłacza tobie silnika krokowego i przez ten silnik na gazie ciągnie lewe powietrze. Hmmm ale sam do końca pewien nie jestem.

Taka mała historyjka. Ostato czyszciłem przepustnice i zdjąłem ten gruby wąż zasilający. Silnik z małą niechęcia ale odpalił bez przepływomierza. Trochę na wolnych n ie chodził równo, ale na obroty wkręcał sie jak opętany. Przepływka była podłącznona pod kabel, ale wyłączona z obiegu powietrza. Wiec podejrzewam że jak odłaczysz przepływkę i silnik krokowy to silnik bedzie sie jakoś kręcił ale ile bedzie palił? Jaki skład spalin bedzie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.