Skocz do zawartości

x5


jacekpl12

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
A po co Ci łańcuchy?

 

Jak mało wiesz o życiu kolego!!! Chciałoby się powiedzieć: "Co Ty wiesz o zabijaniu?"

Zapraszam do mnie do Norwegii. Wtedy dowiesz się do czego służą łańcuchy w X5 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci łańcuchy?

 

Jak mało wiesz o życiu kolego!!! Chciałoby się powiedzieć: "Co Ty wiesz o zabijaniu?"

Zapraszam do mnie do Norwegii. Wtedy dowiesz się do czego służą łańcuchy w X5 :D

 

Wiesz...

Mam furę, ktora ogarnia... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci łańcuchy?

 

Jak mało wiesz o życiu kolego!!! Chciałoby się powiedzieć: "Co Ty wiesz o zabijaniu?"

Zapraszam do mnie do Norwegii. Wtedy dowiesz się do czego służą łańcuchy w X5 :D

 

Wiesz...

Mam furę, ktora ogarnia... :wink:

 

wiesz...

bez komentarza!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak się rozstańmy... :wink:

 

W kopnym sniegu i wyższym, niz zderzak i tak nie dasz rady; ja także...

W pewnych aspektach liczy się kąt natarcia i zejścia.

Ja mam pnematyczne zawieszenie, regulowane, i te kilkanaście cm może mi pomóc. Ty tego nie zrobisz...

Już raz, w tym sezonie regulacją prześwitu sie ratowalem. Śnieg pod brzuchem ścisnąlem.

P.S. Prosiakiem bulwarowym nie jeżdżę... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.