Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem otóż gdy auto postoi dłużej(6h na mrozie) ciężko go odpalic,trzeba kilkukrotnie krecic rozrusznikiem zeby silnik zapalił,gdy juz zapali mogę zgasic i auto odpala od strzała

 

wczesniej problemów nie było z odpalaniem,problem powstał przy mrozach

kręcac rozrusznikiem nie odzywa sie silnik ,az nagle ozywa jak i pracuje normalnie

 

silnik zrobi sie zimny i znowu to samo

 

wygląda na to jakby paliwa nie dostawał i nagle jak szpryce dostanie o zagaduje

 

ma ktos jakieś pomysły?

 

Dodam że auto jest mojej dziewczyny i musze jej to szybko naprawic bo inaczej świeta z knorem w kubku bede miał :D

Opublikowano
Witam dla mnie to tylko wydanie pieniedzy w bloto jezeli na cieplym odpala dobrze to jak to mozliwe ze swiece sa do wyrzucenia? jak dla mnie problem tkwi z ukladem paliwowym.
Opublikowano

Podoba mi się takie myślenie...przecież można jeździć na świecach do zdychu. Można jeździć aż filtry się zapchają na fest, można na wszystkim aż do zupełnego zniszczenia, wahaczy też można nie wymieniać aż się rozepną sworznie na zakręcie przy 120kmh. Wymianę rozrządu też się "zaleca" przy określonym przebiegu paska, ale można nie wymieniać...wolny kraj.

Tylko później jest płacz i ból głowy.

 

Koło 100zł na komplet świec to faktycznie dużo... Możliwe iż problem jest w układzie zasilania. Możesz pojechać i sprawdzić u mechanika ciśnienie w układzie. Powinno być 3.0bar +/_ 0.2bar.

Być może też być problem z filtrem paliwa. Filtr ma na zasadzie wyłapywać nie tylko ciała stałe ale i substancje gęste. Jest zasyfiony i przymarza. Powracające paliwo w układzie jest ciepłe dzięki czemu rozrzedza w filtrze syf. Poznałem taki przypadek. Może pompka paliwa. Problemów jest mnóstwo. Trzeba od czegoś zacząć...a zawsze można rzucić na komputer, ale jeżeli latem jest ok...

... hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Opublikowano
to wlasnie takie myslenie na kazdym warsztacie samochodowym wymieniaja wszystko co znajda po drodze choc wiedza ze jest dobre..a nie wiem jakie ty swiece chcesz kupic za 100zl chyba jakies iskry co do poloneza sie nadaja.za dobre swiece do bmw trzeba zaplacic ponad 150zl
Opublikowano

Dzieki panowie za odpowiedzi.

 

to tak filtr raczej odpada bo jest nowy oryginał a auto może 200 km po włożeniu silnika

świece też odpadaja bo są nowe oryginały(tak gwoli info cena przy moim rabacie 260zł 4 sztuki w ASO)

 

moje typy to pompa paliwa musi nie chulac prze jakis czas nagle sie odzywa i silnik zagaduje,dosłownie jak zapali to odrazu go mogę zgasic i ponownie odpala na tkniecie.

 

silnik ogólnie pracuje równo,spalanie w normie,nie ma falowania obrotów,moc jest ok,silnik się nie dławi w aucie wszystko działa w 100% części kupuje ori bo jak slogan reklamowy bmw głosi to jakość która procentuje i potwierdziło mi sie to kilka razy.

 

co do komputera to nic nie pokazał ostatnio z osprzetem,a teraz nie pojadę bo wpiecie 100zł i zbawiennne wszystko ok mi sie nudzi.musze swoj kupić(jeśli ktos cos poleca to proszę dopisać do postu)

 

przy dodatnich temperaturach problem nie istniał,przyszedł mróz i przyszły problemy

 

ostatnio cewke zmieniałem bo ori po myciu komory padła,kupiłem od e36 2 sztuki być może cewka,założe drugą i zobaczę.

na myśl przychodzi mi także niski stan paliwa bo żebrak świeci,ale wątpię by to wpływ miało(choć jeśli poł pompy wisi w powietrzu a reszta w benzynie)

 

wiec w poniedziałek zalej bak na full,cewkę podmienie i próba,jesli ni zagada to kupuje zestaw na allego do układów paliwowych i sprawdzam ciśnienie na listwie i pompę.

 

jeśli ktoś ma jakieś sugestie to piszcie za wszystkie dziekuje serdecznie i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.