Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem BMW E30 1.8i z 1988r. Od czasu jak go kupiłem nie działał wskaźnik temperatury. Świeciły się diody inspekcji. Jak się okazało padły baterię w desce. Wymieniłem baterię i diody już działają jak trzeba. Jednak pojawił się nowy problem mianowicie wskaźnik temperatury zaraz po przekręceniu kluczyka skacze na czerwone pole i tam się utrzymuje. Co to może być ?? Czujnik temperatury ?? wskaźnik w desce ?? Proszę o porady :8)

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Witam

Odepnij kabel od czujnika a wtedy powinien pokazywac 0.

Jezelibedzie dalej pokazywal temp. tzn,ze wskaznik ma jakies przebicie.

pozdrawiam

Chyba mze cos jest skopane na plytce.

pozdrawiam

Opublikowano
Odłączyłem czujnik temperatury i zero efektu, nie jestem pewnien czy to ten czujnik tzn. znajduje się on mniej więcej przy górnym wężu chłodnicy i nachodzą na niego dwa konektory. Nie wiem co z tym zrobić ale podejrzewam że coś z zegarami jest nie tak, a może przewód ma gdzieś przebicie ??? :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Tam powinien byc jeden konektor.

Ja mam M40 1.6 i u mnie tak jest a czujnik znajduje sie w glowicy pod kolektoerm dolotowym i umnie ma zolty lepek .

Widocznie zle odlaczyles .

Opublikowano
Ja mam silnik 1.8i 115 podobno koni 1988r.tyle tylko wiem z briefu i szczerze mówiąc nie wiem co to za typ silnika idę poszukać tego czujnika heheh

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Nie w briefie jest tylko moc i pojemność. A i mam jescze takie pytanko czym różni się 316i od 318i ??

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Jak staniesz po stronie pasazera to korek wlewu w 1.8 bedzie po prawej p o ile wiem to jest kwadratowy /jesli oryginal/Ale to wszystkow m 40

A u ciebie moze byc m 10 i wtedy roznia sie kolektorem ssacym najbardziej W m 40 jest w bardziej kanciasty a poza tym aparat zaplonowy w m1o jest przy akumulatorze /o ile pamietam/

Opublikowano
korek wlewu oleju jest po prawej stronie patrząc od strony pasażera a aparat zapłonowy przy akumulatorze. Może zamieszczę zdjęcie silnika ??wtedy będzie wiadomo co i jak

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Wykaz elementow i czesci do poszczegolnych modeli BMW.

wWejdz na glowna strone Forum /przydatne linki/ i sprawdz pod ETK wlasnie.Tam trzeba wpisac w rub ryke 7 ostatnich oznaczen silnika i prawie sam znajdzie.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi, namierzyłem gada, ale i tak po odłączeniu czujnika wskaźniki nie reagują.

Podejrzewam, że to zegary są walnięte, no może jakiś kabelek ale w to wątpie. Chyba będe musiał sobie sprawić nowe zegary. Pytanko czy jak założe zegary z obrotomierzem to czy będzie on działał ? bez przeróbek, bo teraz nie mam obrotka, a z tego co wiem to w większości aut instalacja umożliwia podłączenie obrotomierza.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
wskaźnik niestety nadal wyskakuje, prawi za czerwone pole hehe nie wiem co z tym ustrojstwem zrobić

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Już kilka razy rozebrałem zegary ale nie widać żadnych przerw, jedynie przy bateriach jest trochę syfu, bo ze starych wylało się trochę kwasu, ale nie wiem czy to wpływa na wskaźnik temperatury bo inspekcja działa dobrze.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.