Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zeby wyjąc pompe trzeba wcisnąc dwa klipsy,zatrzaski.. wez latarke zaswiec sobie zobaczysz, są rozmieszczone po lewej i prawej str pompy tj całego koszyka... regulujesz pływak obracając nim całym w mocowaniu.. przekręc kluczyk na zapłon poluzuj wielką plastikową nakretke i obruc tym białym troche w lewo troche w prawo i bedziesz widział jak strzałka lata po wskazniku :mrgreen:
Opublikowano

Dziś pompa została zastąpiona nowym odpowiednikiem Boscha, oto pierwsze wrażenia z jazdy:

 

- można dokręcić silnik na dwójce do odcinki, choć zakres 5500-6000 niestety nie jest super(prawdopodobnie czeka mnie kolejna batalia, tym razem z kompresją na 2 cylindrach)

- nie ma już "ogranicznika obrotów" przy 4000-4500

- da się normalnie puścić samochód bez naciskania gazu na każdym biegu i nie ma problemów z przerywaniem czy "kangurami" :P

 

Dziękuję wszystkim za porady, które pomogły mi w rozwiązaniu problemu.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.