Skocz do zawartości

pogrzewacz paliwa(Diesel) przy filtrze ile Ohm ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie panowie,

 

mam male pytanko co do podgrzewacza paliwa (Diesel) przy filtrze

oto link:

 

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2004/april/browse/fuel_preparation_system/fuel_filter/

 

Wie ktos z Was ile Ohm musi on miec ??? Chcial bym sprawdzic czy jeszcze jest sprawny. Moze wie ktos z Was gdzie to znajde w DIS-ie ??? Szukalem ale nic nie znalazlem co do podgrzewacza filtra....

Mam male problemy przy niskich temperaturach. Akumulator nowy, swiece takze.

Prosze o pomoc!

Opublikowano
Nummer 1. ktory sklada sie z 3 czesci to filtr z podgrzewaczem,wedlug opisu jedynki

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Opublikowano
Nummer 1. ktory sklada sie z 3 czesci to filtr z podgrzewaczem,wedlug opisu jedynki

 

To inaczej zapytam.. :D

 

Chce sprawdzic miernikiem cyfrowym czy podgrzewacz lub wbudowna w niej spirala grzewcza jest jeszcze w w porządku...

Potrzebna mi jest wartosc w Ohm.( Ω) Ile ona musi posiadac???

 

Prosze o pomoc...

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam czy wie ktos dokladnie jak to jest z tymi podgrzewaczami paliwa,slyszalem ze w bmw byla akcja serwisowa poprawienia tego podgrzewacza gdyz auta dostawaly samozaplonu przez zwarcie ,czy wie ktos ktore roczniki,cos wiecej na ten temat?na kompie pokazuje mi za mam walniety i nie wiem czy zmienic czy dac sobie spokoj jak narazie przy -20' nie ma problemu.
Opublikowano
Chce sprawdzic miernikiem cyfrowym czy podgrzewacz lub wbudowna w niej spirala grzewcza jest jeszcze w w porządku...

Potrzebna mi jest wartosc w Ohm.( Ω) Ile ona musi posiadac???Prosze o pomoc...

 

Nie mierzyłem tego ale ta grzałka. Jest na zabezpieczeniu 60A, zakładając że pobiera powiedzmy 30A przy napięciu 14.4V to będzie

 

R=U/I

R=14.4V/30A

R= 0,48Ω

 

Ale to czysta teoria ponieważ nie zmierzysz rezystancji bezpośrednio na złączu grzałki(chyba że ja otworzyłeś), w grzałce wbudowany jest też układ elektroniczny który nią steruje, i uruchamia w przypadku wykrycia przepływu paliwa i temeparatury poniżej 2 stopni, niezaleznie od DDE.

W przypadku braku grzania będzie zapisany błąd w DDE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.