Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a wiec tak kolego:

zdjecie nr1 - chyba cos o przeplywce ale nie jestem pewnien

zdjecie nr 2 - tasiemka w kierownicy najprawdopodobniej przerwana (blad sporadyczny) wiec moze kabelki luzne

napinacz pasa od strony kierowcy (blad sporadyczny)

wentylator

zdjecienr3 - wewnetrzny blad sterownika silnika

kolejny blad mowi ze auto pamieta wypadek

poduszka w dzwiach lewa

zasilanie (byc moze ladowales aku jak bylo podpiete do auta)

zdjecie nr4 - czujnik AUC (czesty blad w e39) tyczy sie tego przycisku z dwoma koleczkami na panelu klimatronika

cos z webasto

zdjecie nr 5 - nie znam SSmanskiego jezyka :)

 

bledy moglby rozszyrowac ktos kto ma wieksze doswiadczenie odemnie, mam nadzieje ze choc troszke pomoglem :)

Opublikowano

więc tak :

 

błędy zgromadzone w DDE to błąd elektrycznego wentylatora chłodnicy - masz krótkie zwarcie do masy na przewodzie sygnałowym kolejny błąd w DDE to błąd kontroli doładowania turbo (sławne zaworki) sprawdź okablowanie które biegnie to tego zaworka bo błąd też mówi o krótkim zwarciu do masy oba te błędy są statyczne i występują cały czas

 

dodatkowo gdy dde złapie błąd od kontroli ciśnienia doładowania to zostaje ograniczona dawka wtrysku, wyłączona kontrola egr,

 

w module mrs masz straszną sieczkę od wewnętrznego błędu modułu(raczej tu będzie moduł uwalony, czy przy próbie kasowania błędów z mrs nie dostajesz czasem komunikatu "ecu rejected" ) po błędy niemal każdego z elementów wykonawczych

 

w LCM masz błąd czujnika poziomu i temperatury oleju który znajduje się w misie olejowej dość częsty błąd na forum jest deko przykładów

 

moduł IHKA ma zapisane błędy od czujnika AUC który steruje automatycznym przełączaniem obiegu powietrza w aucie zależnie od jego jakości dość częsty przypadek w E39 następny błąd to błąd prawego zaworu elektromagnetycznego który steruje przepływem płynu na nagrzewnicę wedle błędu masz krótkie zwarcie do masy - sprawdź okablowanie zaworu jak też zmierz opór na cewce tego zaworu

następny błąd to błąd webasto i jego okablowania i znowu zwarcie do masy

 

w ews masz błędy powstałe prawdopodobnie w skutek spadku napięcia podczas odpalania auta(słaby akumulator itp ) skasuj i zobacz czy się pojawiają

 

moduł KOMBI odnosi się do zegarów a w nich nie masz 3 tonu gongu , błąd pamięci EEPROM mówiący o niewłaściwym niepoprawnym zakodowaniu zegarów (ktoś albo zdejmował parę tyś z licznika albo bawił się w zmiany języka carsoftami )

Błąd 215 odnoś się do czujnika poziomu paliwa, 206 czujnik temperatury zewnętrznej, a 144 odnosi się do braku spadku napięcia po zapłonie nie brał bym tych błędów za bardzo pod uwagę bo jak widzisz error frequency =0 skasuj je i zobacz co wraca

 

tak w ogóle to pokasuj wszystkie błędy i zobacz co i kiedy wraca s powrotem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.