Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,jestem w trakcie rozbierania silnika w e34 (slaba kompresja m20b20) mam w domu silnik slynnej Ety z mojej e28 (gosc mi wymusil na skrzyzowaniu i auto poszlo do kasacji, ale silnik caly) moje pytanie jest takie, czy ktos z was sie moze trafil z taka przekladka ? chcialbym na karter ety zalozyc glowice z 2.0 i w calosci zamontowac to do e34.

Wie ktos moze jaka droga mnie czeka ? czy tylny most moze byc ten z benzyny czy (przy czym na silniku ety bedzie glowica 2.0) powinien byc taki jak w e28 mialem? Napewno bede musial przerobic lapy z silnika ale to postaram sie jakos ugrysc . Jak ktos moze mi cos podpowiedziec to bylbym bardzo wdzieczny :]

 

Z gory dziekuje i pozdrawiam :) .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
na dobry początek to z tego co pamiętam nie bardzo da się założyć głowicę z m20b20 do ety bo eta ma średnicę(b20- 80 mm a b27-84mm) tłoka taką jak m20b25 a więc głowica nie pasuje. Ja na twoim miejscu założyłbym tylko wałek z m20b20 do głowicy ety i zostawił ecu z b20 oraz resztę gratów.Taki zestaw powinien mieć jaksieś180-190 hp. Jeśli chodzi o skrzynię i most nie ma problemów. Kumpel zakładał b27 do e30 325ix i wszystko pasowało a jeździło niewiarygodnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.