Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dokładnie jak w temacie...z tym, że dzieje się to przy większych prędkościach (tak powyżej 120km/h). Przy niższych mogę nawet "kickdown-ować" i nic złego się nie dzieje. Lecz kiedy jadę np. autostradą i przy prędkości ok 130km/h wcisnę gwałtowniej pedał gazu, to w trakcie przyśpieszania po krótkiej chwili szarpnięcie i gaśnie silnik. Po zatrzymaniu i ponownym przekręceniu kluczyka...auto uruchamia się bez problemu. Na kompie wykazało błąd wysokiego ciśnienia ale w sierpniu właśnie wymieniłem pompkę podprogową oraz tą w zbiorniku. Ciekawe co teraz się odzywa ? I czy możliwa jest dokładniejsza diagnoza problemu na kompie ?

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano

Właśnie we wtorek oddaję auto na warsztat będzie wymieniany końcowy przegub wału bo ma zbyt duży luz. Od kilku miesięcy męczyły mnie te wibracje. Trwały tylko w momencie gwałtowniejszego przyśpieszania (drgania były odczuwalne na całej budzie). A teraz zniknęły....bo silnik gaśnie właśnie w chwili gdy auto ma już wejść w wibracje . Czy to gaśnięcie silnika ma jakiś związek z wałem ?

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano

Przyczyną gaśnięcia był regulator ciśnienia paliwa w pompie CR.

A wymiana przegubu wału zmniejszyła tylko częstotliwość wpadania 'budy' w rezonans. Może cosik się dzieje w ASB przy zapinaniu się skrzyni...bo mniej więcej w tym momencie występują te drgania.

Pozdrawiam

Memento Mori :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.