Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co jest odpowiedzialne za ssanie w m40 bo na zimnym pracuje jak gdyby nie miał ssania a na ciepłym ok ? wymieniłem parę rzeczy i dalej to samo :evil: z góry dzięki
Opublikowano
wymieniłem czujnik ten niebieski i nic dalej to samo na zimnym sa zbyt niskie obroyty. w miarę jak sie nagrzewa to wchdzą na 900 i nie faluje juz nie mam pojęcia co to może być !!!!
Opublikowano
dziwi mnie jedno gdy auto sie zagrzeje to obroty są ok ale jak na chwilę zgasze i znów odpale to są za niskie ale jak ujadę 1 km to wszystko wraca do normy ! wie ktoś gdzie w Rybniku, Wodzisławiu Śl, Jastrzębiu Zdr. lub okolicy warto pojechać na kompa ????????
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dobrze wyczytałem to obroty jałowe dla m40 to ok 800-850. ale mogę sie mylić. Moje m40 trzyma ok. 840. ale niestety szarpie nim i gubi zapłon na jednym cylindrze. Niestety nie wiem dlaczego.
Opublikowano
jak ustawie na ciepłym silniku ok 750 to rano na zimnym faluje i mam problem z ruszeniem natomiast jak na ciepłym ustawie ok 900 to na zimnym w miarę można '' jechać ''. a co do gubienia zapłonu to przyczyn może być wiele np. świece kopułka tzw palec chodz wątpliwe ale nie niemożliwe albo przewody wysokiego napięcia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kopułka nówka, palec nówka, przewody oryginały nówki, świece mają dopiero 9 tysięcy, nei wiem jak tam cewka.... musze ją spr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.