Skocz do zawartości

Zimny odpala, ciepły odpala ... ale trzeba mu pomóc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Na zimnym silniku, auto odpala bez problemu, że tak powiem od pierwszego obrotu rozrusznika... Niestety kiedy silnik jest ciepły, żeby odpalić, trzeba mu dodać trochę gazu (czyli tak naprawdę powietrza), uważam więc, że jest zbyt bogata mieszanka. Do tego zauważyłem, że zwłaszcza po uruchomieniu, z końcówek rur wydechowych wydostają się malutkie kropelki paliwa. Czy możliwe jest, że któryś z wtrysków lub któreś z wtrysków "leją"? Jak to sprawdzić? Czy można pomierzyć rezystancję wtrysków i porównawczo stwierdzić który "odbiega" od reszty?

 

Bardzo proszę o pomoc,

 

Świder.

  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Zainteresuj sie czujnikiem wtrysku rozruchowego, który działa maxymalnie do 35 ST. CEL.

Odłaczając wtyczkę wyłączasz wtrysk rozruchowy. Zrób test na ciepłym silniku.

Nr 9 w poniższym linku

http://bmwfans.info/parts/catalog/E23/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/A/1983/september/browse/engine/cooling_system_thermostat_water_hoses-2/

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.