Skocz do zawartości

330d korekcje na wtryskach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem problem z trzecim wtryskiem,miał ponad cztery i czasami drgało autem itp. Wymieniłem na nowy,koszt spory ale spokój.. było to w marcu,kilka dni temu podłączyłem pod kompa i co widzę? wtryski delikatnie na minusie ale trzeci wtrysk pokazuje 3.0 czy to normalne,że ten jeden podobno nowy tak bardzo odbiega od pozostałych? dlaczego? mechanik u którego to robiłem twierdzi,że jest Ok,ale dla mnie to dziwne. Proszę o pomoc.
Opublikowano

Skoro ponownie coś się dzieje na tym samym cylindrze, to coś jest nie tak. Możesz na próbę zamienić wtrysk z innego cylindra, pojeździć i zdiagnozować. Zobaczysz czy to znowu kulawy wtrysk, czy coś się dzieje w samym cylindrze.

Możliwe też, że coś się dzieje w samym cylindrze - słaba kompresja. Nowy wtrysk zredukował te niedomagania, ale z biegiem czasu nie ma już takiej wydajności by nadgonić dawką słabe sprężanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz mechanika dupe!!! To że na kompie korekcja na danym wtrysku odbiega od normy wcale nie oznacza że dany wtrysk jest do wymiany,

Przykład:

Miałem korekcje dochodzące do +-6 na 1 cylindrze, wsadziłem w to miejsce dobry wtrysk i to wcale nic nie dało, korekcje dalej były takie jak na starym wtrysku, kupiłem wszystkie od anglika 6 szt i korekcje się unormowały 0,2

Jedynym dobrym sposobem jest próba przelewowa, przykre jest to że ja jako amator mechanik (to moje hobby) wiem takie rzeczy a Twój mechanik uwierzył komputerowi i wymienił prawdopodobnie dobry wtrysk.

Jest jeszcze jeden sposób, moim zdaniem najpewniejszy, wykręć wszystkie i zawieź na stół probierczy, wtedy będziesz miał 100% pewności który wtrysk robi bałagan ( może się okazać że tylko jeden)

Pozdrawiam
Opublikowano
gdy wymieniałem wtrysk to kazałem zrobić pomiar ciśnienia na cylidrze i mechanik stwierdził,że jest trochę mniejsze niż powinno,ale nie widzi jakiegoś poważnego problemu,dla mnie te wszystkie informacje są ogólne i nie jestem mechanikiem żeby ocenić jak duży i gdzie jest problem. Wiadomo,że najlepiej jest rozebrać auto i zrobić pomiar wszystkich wtrysków,ale ja tego nie zrobię wszelkie takie zabiegi wiążą się z kosztami i wyłączeniem auta z życia codziennego. Jakie mogą być negatywne skutki i objawy słabszego ciśnienia na cylindrze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.