Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniacza wału w 318is M44


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Niedawno zakupiłem autko E36 Copue 318is radość trwała krótko, zauważyłem że silnik pod spodem poci się olejem, po długiej jeżdzie wiszą pojedyncze kropelki oleju. Ciężko określić skąd ten olej cieknie, prawdopodobnie z wału tam gdzie jest koło pasowe, być może pusszcza uszczelka miski olejowej zaraz przy kole pasowym, dopuszczam też możliwość pęknięcia głowicy ale wolał bym się mylić. Czy wymiana uszczelniacza wału dla silnika M44 to trudna naprawa i kosztowna ?

Opublikowano
Dzięki za zdjęcia, patrząc na zdjęcia widze że wycieki są identyczne. Przed demontażem trzeba zlać olej?. Czy wymieniałeś samą uszczelkę nr 6 czy z tulejką nr 4 ? Dużo kosztuje ta naprawa ?
Opublikowano
Sam wymieniałem , oleju nie trzeba zlewać. Wymieniłem uszczelke i tulejke z dwoma ringami.Tulejka i uszczelka 30zł w ASO (tyle do mojego) a za robote chcieli 150zł . Umyj dokładnie to miejsce i zobacz czy napewno leci z pod obudowy filtra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.