Skocz do zawartości

DME error 48 fuel injection regulation


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, przewróciłem pół internetu w celu odpowiedzi na dręczące mnie pytanie lecz nic konkretnego nie znalazłem. Zbadałem ostatnio swoje autko (320d 100kw) Carsoftem ponieważ zaczęło ciężko palić z rana tj. kreci około 5sek. nie łapie na wszystkie cylindry i choć po sekundzie pracuje już równo to zostawia chmurę jasnego dymu o charakterystycznym zapachu ropy a gdy nabierze kilka stopni pali od dotknięcia. Świece żarowe wymieniłem na nowe (ngk) myśląc że to jest powodem tej bolączki jednak nie pomogło. Po podłączeniu do "kompa" znalazło błąd w Dme "48 fuel injection regulation" i za Chiny nie wiem jak się do tego zabrać. Mam jedynie nadzieje że nie będzie to jeden z czujników w pompie wtryskowej gdyż regulacja pompy jakoś mi się nie widzi. Dodam że innych problemów z autem nie ma tzn przyśpiesza normalnie, nie kopci, jedynie przy pedale w podłogę puszcza lekko ciemnego dymka. Z góry dziękuję za podpowiedź co z tym zrobić.
Opublikowano
Bylo kupe tematow na temat pompy paliwa ktora masz w swoim aucie bo problem jest chyba w niej. Poszukaj tylko w dziale glownym serii 3 a na pewno sporo sie dowiesz :)
Opublikowano
Dzis podpiąłem się pod Kts-a i wyszedł błąd kąta wtrysku paliwa....i albo będzie to wina czujnika w pompie wtryskowej albo..mam nadzieje czujnik temperatury silnika gdyż brak innych objawów świadczących o uszkodzeniu pompy. Jak wymienię czujnik to dam znać czy pomogło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.