Skocz do zawartości

330i probem z paleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam Cie serdecznie, szczerze lepiej kabelkami z aku, prostownik nigdy nie da Ci takiego prądu jak aku a i czasem wahania napięcia na prostowniku są różne a nie wiem ile ciągnie pompa a po co się wkurzać jak się okaże że pompa nie daje rady bo za mały prąd. Co do mojej wychodzi co chwile coś nowego, w niedziele wracałem na lawecie 40 km bo rozwaliło zbiorniczek wyrównawczy, a przy wyciąganiu zbiorniczka pękł mi ten dolny termostat od układu chłodzenia oleju w skrzyni automagicznej. Mam tylko nadzieje że zbiorniczek pękł od sobotniego uderzenia kołem w krawężnik bo lekkim poślizgu na skutego wstrząsu a nie przez kompresję idącą na układ bo jak pragnę zdrowia poleci z urwiska :). A czujniki dalej padnięte, jak widzę że auto zamula to pale go jeszcze razi i jest lala. Jak będzie ok po wymianie zbiorniczka to z czujnikami wybiorę się do ASO bo mam tam małe znajomości i może oni coś wymyśla. Wiem tylko jedno, każdy spec mi mówi że to auto na podróbach nie będzie jeździć a nie chce wywalić w błoto 400 zł za każdy czujnik.
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jaki masz przebieg?? Z kopresją miałbyś duże koszty ale nie sądze jakoś uszczelka(czy pęknięcie) głowicy tak szybko nie pada w 330i bo tak szukałem sobie przed zakupem informacji o tym silniku i nie ma postów na ten temat na forum wiec raczej przypadek rzadko spotykany. Pewnie byś wcześniej zobaczyl jakieś masło albo ubytki no bo pewnie dolewasz oleju od wymiany do wymiany ponoć taki urok M54 3.0i. Ja ostatnio zauważylem że prawa trona auta 1cm niżej stoi ale nie ściąga nie puka wiec olewam (ponoć sporo z zawiasem 0226 ma ten urok przeglądalem forum) Mogę Ci wysłać moj oryginalny czujnik wałka bo ja jeżdze na vemo teraz a raczej u mnie to nie wina czujnika więc tamten na 99% dobry a narazie nie che mi się podmieniać to sobie sprawdzić możesz
Opublikowano
oooo widzisz bardzo chętnie bym sobie podmienił na parę dni, oczywiście wyślę Ci zabezpieczenie finansowe :) powiedz mi tylko masz z czujnik na ssącym czy wydechowym bo u mnie albo to czujnik na wale albo na ssącym (różne opinie słyszałem) ? U mnie przebieg 220 tys.
Opublikowano
ech niestety na kompie wskazywał mi ten drugi(na ssącym) więc od niego chciałbym zacząć a ten co Ty masz to chyba jest na wydechowym wałku. Tak czy siak dzięki serdeczne za chęci
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
troche powinno mi się oberwać bo jeszcze nie bylem na porzadnym komputerze z moim samochodem i proboje problem ciagle rozwiazać. fakt ze teraz rzadko występuje i znalazlem na niego spartanski sposob
narazie nic nie działalem z naprawą mojego samochodu. Potwierdził sie fakt że jak słysze pompe to pali na dotyk, więc teraz zawsze odplam z otwartymi drzwiami i nadsłuchuje przekrecam kluczykiem aż do usłyszenia pompy czasami odrazu słychać czasami za 4-6 raz ale to jak dłużęj postoi. Dostałem się do przekaźników ale nie wyjmowalem go więc temat viewtopic.php?f=69&t=118873. Co oprócz przekażnika może powodować takie zachowanie?? muszę jeszcze spróbować z pompa na krótko. Nie odczuwam żeby słabo dawala chodź teraz w tą pogodę nie ma jak tego sprawdzić
Auto przyspiesza dobrze 230 na zawałanie. MAM pytanie na jakiej zasadzie dziala immobiliser??? czy on czasem nie odcina pompy paliwa a rozrusznik moze krecic ??? bo ostatnio wziolem 2 kluczyc i jak nie uslyszalem pompy wlozylem drugi luczuk do stacyjki przekrecilem i odpalila . Moze przypadek musze sprobowac tak kilka razy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.