Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem polega na tym iż na wolnych obrotach silnik pracuje ładnie lecz nie chce się wogóle wkręcać.

Szarpie motorem. Świecą się kontrolki EML i skład spalin. Stało się tak po demontażu kolektora.

Czy przyczyną może być tylko błąd czy nieprawidłowy montaż elementu??

Pozdrawiam.

Opublikowano
Nie sądzę żeby kolektor był źle zamontowany, bo przypierdywałby tez na wolnych obr. Podłącz go pod tester i zobacz co jest źle podłączone.
Opublikowano

Demontowałem ssący.

Możliwe że wtyk nie łączy lub jeden z przewodów (odm, podciśnień) jest niedokładnie włożony?

Czy przyczyną może być kontrolka EML (ograniczenie prędkości obrotowej i mocy silnika) ?

Opublikowano
witam.mialem to samo.sprawdz wszystkie zlacza(najlepiej spryskaj preparatem typu WD 40).u mnie okazalo sie ze wtyczka od przepustnicy nie laczyla(przy montazu tej wtyczki ,obtacajac kolniez zabespieczajacy musi glosno kliknac).zycze powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.