Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka wszystkim :shock: a ja myslem ze forum zostalo zlikwidowane :D

a teraz do rzeczy mam problem z hamulcami i potrzebuje waszej pomocy bo mi juz rece opadaja pare dni temu wsiadlem do auta ruszylem i po chwili chcalem sie zatrzymac i poczulem ze pedal hamulca jest twardy i niema hamulców jaka jest tego przyczyna co sprawdzilem.

1.serwo trzyma cisniemie przy sciaganiu rórki z serwa slychac strzal powietrza :?:

2. wymienilem plyn hamulcowy bloto bylo :shock:

3.odpowietrzylem caly uklad hamulcowy

4.wymienilem odpowietrzniki

5 auto ma hamulce podczas jazdy a na luzie brak :(

co jest nie tak :mad2: prosze o pomoc

Opublikowano
być może pompa Vacuum siada lub mam gdzieś nieszczelność sprawdź ten element

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/NjM4X3A=.png

Vacuum pump with tubes - BMW parts catalog

 

najlepiej to by było zrobić pomiar podciśnienia

 

sprawdzalem ta pompe niby dziala zasysac zasysa a jakie cisnienie ma byc :?: i jak to przez to to ile moze kosztowac :?:

Opublikowano

bo tak jak piszesz na obrotach podczas jazdy masz hamulce - wiec pompa coś zasysa na podwyższonych obrotach natomiast jak auto pracuje na wolnych podciśnienie spada i servo ma słabą siłę wspomagania tak mi się wydaje

 

tylko pomiar podciśnienia da obraz co i jak z pompą to że coś zasysa nie znaczy że zasysa jak należy

 

niestety dokładnej wartości podciśnienia TDS-a nie znam ale podpowiem że np w silnikach benzynowych podciśnienie powinno wynosić około 0,8 bara w dieslu powinno być coś koło 0,98 bar

 

zrób test

 

Trzymaj pedał hamulca wciśnięty i włącz silnik. Jeśli serwo i pompa podciśnieniowa działają bez zarzutu wówczas pedał hamulca musi wyczuwalnie pod stopa opaść- gdyż zaczyna działać wspomaganie.

Opublikowano
bo tak jak piszesz na obrotach podczas jazdy masz hamulce - wiec pompa coś zasysa na podwyższonych obrotach natomiast jak auto pracuje na wolnych podciśnienie spada i servo ma słabą siłę wspomagania tak mi się wydaje

 

tylko pomiar podciśnienia da obraz co i jak z pompą to że coś zasysa nie znaczy że zasysa jak należy

 

niestety dokładnej wartości podciśnienia TDS-a nie znam ale podpowiem że np w silnikach benzynowych podciśnienie powinno wynosić około 0,8 bara w dieslu powinno być coś koło 0,98 bar

 

zrób test

 

Trzymaj pedał hamulca wciśnięty i włącz silnik. Jeśli serwo i pompa podciśnieniowa działają bez zarzutu wówczas pedał hamulca musi wyczuwalnie pod stopa opaść- gdyż zaczyna działać wspomaganie.

juz tak robilem podpapowalem hamulce na zgaszonym silniku potem zapalilem silnik i pedal hamulca opadl prawie do polowy

Opublikowano
nastapil przelom :D na 100% pompa vacuum z tego co mi wiadomo ta pompa ma chodzic w jedna strone a chodzi w dwie czyli wciaga powietrze i wypuszcza nie blokuje.a nijleprze jest to ze nigdzie niema takiej pompy :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.